Seiko Only Deel III

Cool! Een sarb look a like! Minus lume.

Althans… hoe groot zijn ze?

@HanDavinci ik heb je nog niet horen toeteren in je s2000

7 likes

Dat was het plan van gisteren, het is vandaag weer een nieuwe dag. Vandaag wil ik een Audi. De Onyx is net opgehaald, dus voor zaterdag ga ik wat proefritjes plannen :star_struck:

2 likes

Niet mijn ding om zelf te dragen maar wel een vette Seiko dit :+1:

2 likes

:pensive:

Nee

Vandaag wel :sunglasses:.

1 like

NA :grin:

11 likes

5 likes

Wat een doodzonde. :disappointed: Het geluid van een s’je op volle toeren in een tunnel, is een genot voor je oren :smiley: Wel met open kap rijden natuurlijk!

1 like

Heb je er eentje? Merk je het gebrek aan ruimte weleens in een tweezitter?

1 like

Iemand de engineer 2 bracelet (monsterwatches) op een skx geplakt ? Welke sluiting zou ik nemen ? Is de standaard sterk genoeg omwille van zijn gewicht ?? Ik sta op het punt een bestelling bij Rob te doen

Thx guys

Prima keuze :muscle:t2:

1 like

Wat voor een Audi ben je aan het zoeken?
De mijne komt over 2 weken te koop :smile:

1 like

A3 limousine. Ik hoef geen oude meuk. Wat verkoop je?

1 like

Iets groter en een avant A4, kan een s2000 wel bij houden :face_with_hand_over_mouth:

Nee dank!

Ga dan gewoon voor een A8…

1 like

Iemand zei mij een keer: met een V6 hou ze weinig relox money over. A3 1.4 wordt en dan?

1 like

Seiko only! :sunglasses:

10 likes

Ik niet, helaas, maar ik ben een keer meegereden met een bekende. Betere wegligging heb je niet. Het geluid bij 9000 toeren is geweldig. Tja, qua ruimte: het blijft een tweezitter! Ik kan er natuurlijk niets zinnigs over zeggen.

En een Audi is gemaakt voor comfort en wat snelheid. Een s2000 is gebouwd om te races en in de laatste plaats voor comfort. Maar nog niet zo erg als een Lotus Elise, bijv. Dat is echt een uit-z’n-kluiten-gewassen scelter. :smile:

Anyways, back to Seiko: Ik heb vandaag toch maar nog een tweede, gloednieuwe SKX009 gekocht, maar dan de J-versie voor een ‘goedkoop’ prijsje.

1 like