Mehh allemaal aftermarket platen denk ik. Moet je niet willen.
Dank voor het compliment! Ik mag ook graag naar de foto’s van jouw horloges kijken, al weet ik nog niet wat te denken van die bling seadweller. Zou deze toch eens in het echt moeten zien.
Voor wat betreft die verzamelfoto. Ik had een tijd terug eens een collage gemaakt (van een groot deel van de collectie) en geplaatst voor in het “jouw collectie op 1 foto topic”, maar later toch besloten dat ik dat niet zo’n goed idee vond
En daar zijn ze dan, prijzen allemaal toch wel een heel stuk hoger dan verwacht! Heel erg jammer. Vokr dat geld ga ik dan toch echt liever voor een Grand Seiko spring drive.
Maar, ze zijn wel mooi!
Voor dat geld kun je bijna een 2dehands eenmansonderzeeërtje voor kopen om te gaan duiken. Bij wijze van spreken
Die zat goed in de buurt
Pff, die prijzen gaan nergens meer over. Vraag me echt af wie er dit geld voor wil neertellen…
Ze zijn we gaaf dat dan weer wel
Slaat idd nergens op. 2.5k extra voor wat een uurwerk met een iets hogere beat rate? De ouwe SLA017 was een stuk beter dan.
Zeker mooi, de prijzen ook…
Ik dacht dat ik niet een voorkeur had voor horloges, maar stiekem ondertussen toch 4 seikos.
Deze 2 de afgelopen 2 weken (weer) gekocht. De skx is terug van weggeweest.
LE van 5.500 stuks
En nog meer nieuws van Seiko Japan:
https://www.seikowatches.com/jp-ja/products/presage/special/ghibli2020limited/
Nice. Welk model is de basis dan?
62mas