Seiko Only Deel III

Wat is de andere die je hebt dan?

De ochtendgloren grijze :sunglasses: En heb ook nog genoeg andere Seiko duikers, mini turtle, samurai, skx, seiko 5, vintage, sportsduikers etc :sweat_smile::sweat_smile:

10 likes

Iemand een 20mm rubber of stalen band liggen?

7 likes

Er zaten geen reserve schakels bij waarvan je de pinnetjes kon stelen? :thinking: Wel vervelend als die missen, zijn ook niet zo makkelijk te koop vaak.

1 like

Als ik mocht kiezen, dan zou ik de dawn grey houden.

1 like

Zeker, ik ook. :smile: Vandaar de twijfel de Blue Lagoon te flipperen.

Gewoon lekker houden, tenzij je plaats MOET maken natuurlijk, of als je die simpel weg nooit draagt

Eentje maar helaas, en er zijn er 2 kwijt/krom

Ik heb een nieuwe UncleSeiko waffle liggen en een BandrBands Tropic. Beide nieuw, wel voorgevormd in heet water Als je interesse hebt? Beide nieuw uit USA voor 50 euro gekocht. Hou t eens op 25 euro.

1 like

Dit kan Erik goed. Ik heb ooit een Seiko SPB077 van Erik overgenomen met een originele MM300 rubberen ook op deze manier voorgevormd. Zeer comfortabel :+1:

Gaaaaaf!!

Mooie band op de sdgm! Of had ik dat al een keer gezegd?? :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Hoe doe je dat voor vormen? Kan dat dan alleen met rubber ?

Met staal ook, maar dan moet je het las-apparaat gebruiken… :wink:

Ja met rubber alleen heeft het zin. Dus niet met Seiko siliconen, de nieuwere banden.

2 likes

Maar hoe doe je dat vormen?

Ah sorry, ja je vroeg het.

Ik heb een recht kommetje met de diameter van mijn pols. Daar leg ik de bandjes rond in en dan giet ik er kokend water op. En dat 3 keer. (Ondertussen afkoelen.) Dan wordt de band gevormd maar ook flexibeler.

4 likes

Dank je

1 like

Voor de vorm, hou ik hem dan om tijdens het lassen :thinking:

10 likes

Schakels zijn niet vervormd :slightly_smiling_face: nog steeds las-apparaat voor nodig :+1:

1 like

11 likes