Seiko Only Deel III

Uhm, je reageert op een bericht van een maand of 9 terug he…:wink:

1 like

true… maar dan nog… die man weet echt alles op Seiko gebied, respect!

1 like

Haha dat is zeker. Zullen er weinig meer weten in NL

1 like

Het is vaak een kwestie van opzoeken in de catalogus of google :sunglasses: Er is ook een boel dat ik niet weet, maar dat is meestal op te zoeken :wink:

3 likes

een hoop kennis is één, weten waar je kunt opzoeken en vinden wat je niet weet is twee…
en met een en twee kom je een heel eind!

1 like

15 likes

goedemorgen deze paas…:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Kan met zekerheid zeggen dat ik die fase heb gehad met rolex. In 1 jaar 6 modellen gehad. Geen 1 is langer gebleven dan een half jaar. Zelfs mn grail de explorer1 214270 mk2… en ook die begon saai te worden. Dus dan is het nog een kwestie van tijd of je het geld waard vind wat je ervoor terug krijgt. Nu de omega seamaster in bezit die ik toch wel mooier vind en speelser dan 1 van de rolex modellen. Hopen dat ik me daar uit eindelijk gwn bij neer kan leggen en niet meer verder ga zoeken.

4 likes

Ik pas er af en toe een paar in de winkel (voor de lol, om hier mee te kunnen lullen, en uit interesse of het wat voor mij is), en veel vrienden hebben ze dus soms ruil ik weleens wat voor een dag ofzo.
Alle DJ, DD modellen (eender wel merk -Seiko, Bulova, Hamilton, Orient-) heb ik niks mee. Een sub/SD is gewoon een saaie zwarte duiker wat niks toevoegt aan de duikers die ik nu heb, goud staat mij niet plus niet mijn smaak, en een OP/Explorer-achtig model (geldt dus ook voor de SARBX, GS etc) zijn niet spannend genoeg.
Dus dan blijft er verdomd weinig over :grin:
Verder heb je niet iets speciaals om de pols want je struikelt over het merk, en het gebral eromheen is de druppel.
Ben sowieso alleen maar van de duikers, en dan ook alleen maar op staal. Alles geprobeerd, op een foto is het leuk, maar om de pols niet. Tja , doe geen moeite meer zou ik zeggen.

Leuker, meer variatie :ok_hand:t4:

Je kan het ! :muscle:t4: just say no !

Zegt al genoeg :sweat_smile:, dan heb je het echt wel geprobeerd.

3 likes

Keuze stress op zondag

13 likes

Precies. Daar sluit ik me bij aan.
En oke jij bent dan wel een lastige ja hahaha. Maar voor mij geld hetzelfde :joy: . Waar ik dus wel ben achtergekomen is dat ik dus een ding heb voor duik horloges. Maar alsnog net niet dat ene model weten te vinden die alles heeft wat ik zoek. En inderdaad ook op staal alleen. Begin ook die duikers met een zwarte bezel en witte wijzerplaat onwijs gaaf te vinden. Maargoed dan krijg je weer dat “die heeft net dat niet goed of net dat niet mooi” en ga zo maar door. De seiko 013 bijv. Prachtig ding. Maar dat bandje :frowning: … en mijn omega wat ik nu heb mocht ook een paar millimeter groter maargoed.

Het lijkt alsof ze horloges zo maken dat het bewust net niet perfect is ofzo :thinking::thinking::thinking::thinking:

1 like

15 likes

9 likes

Pasen met de oude koning :crown:

16 likes

En die van mij dan?



Echt een fantastische duiker, zeker voor die prijs.
Voor mij perfect, op de nét iets te smalle band .Maar da’s gewoon pech, jammer dan.
De SLA017 anders? MM300 is voor mij weer te groot en te log, net als de 025 (en te duur :confounded:)

14 likes

Seiko Sunday :star_struck:

25 likes

10 likes

8 likes

Die van jou heb ik voorbij zien komen. Maar Ik ben wel echt opzoek naar een 38/39mm duiker… Plus een sterke stalen band, niet zo’n flimsy dingetje. De 017 vind ik echt strak. Maar die komt alleen op rubber toch? En de indexering vind ik te groen… voor de rest echt een strak model

1 like

Fijne Paasdagen :rabbit:

10 likes