Seiko Only Deel III

Ik twijfel sumo of een aquis.

2 likes

Loopt met dit weer als een zonnetje. :grin:

10 likes

In de SKX stond hij zeker ook mooi. Maar de kast van een Sumo is zo veel mooier (vind ik dan) :grin:

1 like

Ron Jeremy would be proud :yum:

6 likes

Dit is wel bijzonder, een mod waarvan ik totaal geen idee meer heb wat de basis was :thinking::thinking: Wat is het?

Zeg dat wel, die kleinere 24H aflezing zou wel wennen zijn?

Denk een Seiko :grin::upside_down_face::grimacing:

Oei, die zijn alletwee heel mooi. Maar aquis is wel een stukje duurder toch.

1 like

Klopt de aquis is een aardig stukje duurder ten2two heeft er momenteel 2 zag ik voor een nette prijs.

1 like

Ik denk toch bij nader inzien dat ze dezelfde case gebruiken als de hudige mm200’s, dus 44mm.

Ik zag overigens wel op de instagram van een italiaan dat hij vermoed dat de spb187 in de kleur blue marine komt. Over de spb185 zegt hij alleen staal, denk een verwijzing naar de bezel.

1 like

Hoe lang is die crafter strap? Vindt die overhang altijd wel een dingetje ?

Ja ik denk het ook Lex. Op een ander forum hadden ze de twee modellen over elkaar heen geschoven en dan zie je ook dat de SPB187 bijna wel 44mm moet zijn. Ik vind het wel jammer hoor. :sweat_smile: Dan nu maar mijn pijlen op de SPB143, ook geen straf. :hugs:

6 likes

Ja die had ik ook gezien ja. Ik heb overigens de spb083 gepast een tijdje terug en hij draagt niet wezenlijk dan mijn skx. Vind die kastvorm eigenlijk wel mooier dan de nieuwe spb14x serie denk ik…

1 like

5 likes

Ik moet zeggen dat ik hem nog nooit heb gepast, dus misschien oordeel ik te snel. Maar mijn polsen zijn met 16,5cm relatief smal dus ik kan niet alles dragen.
Ik was al heel erg gecharmeerd van de SPB143 maar toen i deze 187 zag stond ik helemaal te stuiteren. :rofl:

1 like

Heb 'm er nog niet op, dus ik weet het nog niet.

Bevalt tie @Aad57?

1 like

Even een kruispost.

2 likes

Ik heb ook een polsomtrek van 16.5cm maar wel redelijk platte polsen, ongeveer 55mm in doorsnede als van boven op de pols kijkt zeg maar.

Helemaal top.:+1:
Bedankt @bas12721.
Ik hoop dat de Alpinist jou bevalt, maar dat denk ik zo van wel. :grinning:

1 like