Erg mooi deze Welke is dit ?
Nieuw Seiko LE
Tweede foto is top!
Ik heb die wijzerplaat en wijzers nog nieuw in verpakking voor een mod. Ben er nog niet uit in welk horloge ik het wil doen.
Thanks, ga ik eens bekijken
Dank!
Ik wil nog altijd leren modden, een doxa hommage ofzo. Heb je al een keer een 5KX gemod? Ben namelijk benieuwd of het net zo gemakkelijk is als een SKX.
Zeer nice. Sarb037 toch? Hoeveel smackeroonies moet je tegenwoordig neerklatsen voor deze zalm?
Welke is dit?
2k
Ik heb hem vrijdag verkocht voor 1600 piek op Instagram.
Neuh. Een duiker zonder schroefkroon is geen duiker.
Erg mooi en bedankt voor de info
hee, die heb ik vaker gezien!
blijft wel een goede plaat!
Thanks!
Ik sta in dubio. Wil weer een Seiko Turtle, een King Turtle vanwege Saffier en keramische insert.
Maar twijfel tussen twee;
Vind het zwart zeer mooi, maar de Save The Ocean heeft ook wel wat. Alleen weet ik het niet met de kleur van de indices en de nummers in de bezel…
Jullie mening?
Die zwarte 4 sure. Die dial is echt gaaf. Had hem laatst ook bijna gekocht maar wil eerst even naar beneden in het aantal horloges voor ik weer iets anders aanschaf.
Ja die dial vind ik dus ook heel mooi, door zijn eenvoud.
Zwart vind ik dan ook weer wat neutraler qua kleur (ik ben een zeur, ik weet het).
Alleen niet zo’n fan van de standaard Turtle band…
Ik vind dat neutrale ook juist mooier. Past wat meer bij de klassieke uitstraling.
Deze band wil je op je Turtle. Perfecte combi en zit echt heerlijk.
Monsterwatches verkoopt ze. Staan bij de banden voor Seiko 5 met 22mm lugs. Typenr weet ik zo even niet meer. Kost 35 piek ongeveer.
Heb even geen betere foto, dit was de Fiffer en die is al lang weer weg helaas.