Seiko Only Deel III

NA

13 likes

Ik vind die bezel ook grappig met dat reliëf erin.

1 like

Ok… Een Tuna met 8L35 voor die prijs snap ik, maar een eenvoudige 6X serie… mwoah, da wordt 'm nie.
Daarvoor koop je toch iets veel leukers van een gerenomeerde zwitser :wink:

1 like

Ik snap het ook niet zo. Een jaar of 2 jaar geleden kocht je voor een derde nog een sarb op staal met als enige verschil een wat kleinere power reserve. Als je zo iets koopt als horlogeliefhebber/fliperaar krijg je vast ook te maken met een gierende afschrijving.

1 like

Seiko is niet slim bezig…

2 likes

€1500? Puur van de foto gezien zou ik dat niet zeggen.

Ik dacht trouwens dat Seiko zou stoppen met typenummering die eindigen op J1 of K1?


Help die portemonnee, volgend jaar drie nieuwe alpinisten: groen, zwart en wit​:smile::+1::dizzy_face:. Ook niet goedkoop maar beter dan 1500 dollar! Heb je er ten minste twee.

5 likes

8 likes

6308 & 6309

7 likes

Save the ocean :heart_eyes: ik probeer de prachtige wijzerplaat vast te leggen… maar in het echt is ie nog veeel mooier :ok_hand:

15 likes

Zo hoort het made in Japan op een rubber strap, had deze 009 head only gekocht. En wilde toch eens de originele look and feel ervaren, dus voor 6 euro een nieuwe seiko strap gekocht en in kokend water gebogen. Zit lekker en past goed.

11 likes

Kermit :frog:

13 likes

Nu in het blauwe gedeelte! :wink:

8 likes

Nieuwe Zimbe LE en nieuwe Sumo black ninja gaan komen.

En misschien een Sumo chrono :thinking:. Een bekende bron op Insta hint hiernaar.

8 likes

Hier nog een foto.

12 likes

En hier kan je de sumo chrono zien.

8 likes

Weer geen zimbe monster :unamused:
Qua kleurstelling gaat de spb105 boven deze zimbe

Hoppakee, twee keer zo duur als de vorige Alpinist en voor dit model vind ik een doorzicht achterdeksel geen verbetering

2 likes

Tis wel weer een ander uurwerk, 70u gangreserve of zo, en mss gedecoreerd. Maar idd, see through spreekt me ook niet zo aan.

Sumo chrono, wie zit daar nu op te wachten. Ook geen mooie wijzers. Veels te drukke wijzerplaat zo.

3 likes