Seiko Only Deel III

Dank, twijfel alleen nog of ik hem mooi vind :crazy_face:

1 like

Wel met een lekkere ex van een ander als ze nu van jou is :joy:

2 likes

Je wil die ex toch niet terug, of wel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Volgens mij heb ik je gesommeerd netjes met haar om te gaan :joy:. En heb ik ooit recht van terugkoop geroepen. Dus ja, als je je handen van haar af wilt trekken, dan absoluut!

1 like

Heeft er hier iemand al een plaatje van de nieuwe Groene Samurai? Ziet er uit als de SZSC004 Sumo met gele accenten.

Voor iedere gelegenheid een ander horloge. Mooi kistje vol zo.

1 like

Ja en er zeker niet bij vermelden dat het een nepper isā€¦het is maar wat jij handel noemtā€¦

De handelaar weet waarschijnlijk net zoveel als de koperā€¦ziet de Seiko op Wish voor een prikkie, googled een soortgelijk model en past daar zā€™n prijs op aan.

Dat het niet snor zit snapt die handelaar wel, maar handel is handel, dat is zijn business.

Daarentegen vind ik sommige advertenties hier op het forum kwalijker. Soms zie ik van eBay afkomstige crap uit de Philipijnen hier voorbij komen voor faktor 2 met teksten als ā€œkaraktervolle vintageā€ waarbij de verkoper de onschuld zelf speelt onder het mom ā€œik ben geen kennerā€ā€¦ Pfff.

Valt wel mee, zie dat eigenlijk nooit langs komen. En als ik het zie langs komen zou ik de verkoper een PM sturen.

Ik bespeur een zomers duo?

8 likes

Nice! Links een NA? :wink:

1 like

Voor jou wel? :crazy_face: Mijn foto is uit 2016 en de gele heb ik van @Utrecht2, die raakte hem destijds aan de straatstenen niet kwijtā€¦

Ze staan er niet allemaal op

8 likes

Aha. Er stond er laatst een ook op het forum, vandaar. Mooi setje hoor :wink:

1 like

Ik weet niet of hij al langs was gekomen, maar de nieuwe alpinist:

8 likes

Samurai op BOR: Ja of Nee?

11 likes

Ik vind de strakke hoekige vormen van de kast totaal niet passen bij zoā€™n ronde band. Nee dus voor mij.

4 likes

Dit meer jouw smaak?

9 likes

Yep dat is beter. Ik zou gewoon de stock bracelet er op houden. Zo slecht is die namelijk toch niet?

2 likes

X post

3 likes

zeker!

1 like