Seiko Only Deel III

Ik ben er tevreden mee. Qua comfort maar ook het algemene uiterlijk! Een vergelijking:

3 likes

Blijft een kleurrijk horloge.:blush:

6 likes

9 likes

Herken dat… Heb het slechts op 1 horloge, maar er moet nog een mooie duiker met kanji in de collectie komen. Mijn favoriet is de dinsdag火 :innocent:

1 like

Ah, die van mjj vrijdag 金

Mijn favoriet is de zaterdag, met dat blauw.

5 likes

Okay… Show me your seiko divers met kanji dagaanduiding. Of zal ik hier een apart Kanji Seiko Diver Only voor openen? :laughing:

1 like

Haha ik denk dat het een vrij kort topic wordt, want zoveel zijn er niet. Links ook met kanji, rechts niet

1 like

Een tuna is kandidaat voor in de collectie. Dan moet er echter wel weer eentje uit… :thinking:

De AGS Greyghost heeft ook wel wat (bij vintage Seiko loert).

Ook hier kanji op de tuna😀,

3 likes

Makkelijke keuze toch, je hebt een solar tuna? Dan kan je die “upgraden”. :wink:

Zit te twijfelen om er eentje voor mijn skx te kopen. Wat vind je van de sluiting?

Altijd lastig, keuzes! Ik ben tevreden, ook over de sluiting. Maargoed zoveel mensen, zoveel wensen. Daarnaast ben ik geen veeleisende gebruiker :grinning:

17 likes

Die solar tuna is zo’n fijn ding.
Weet het niet hoor…

5 likes

Mocht er iemand nog een heel aparte Seiko zoeken:
SBDP021

1 like

Ik zie wel een aantal details die in een later model ook zijn gebruikt, de ultieme bullhead chrono de SPS005, zelfde soort uitsnijdingen aan de zijkant van de kast.

15 likes

Seiko tuna !! :+1:

10 likes