Seiko Only Deel III

7 likes

Dit is de eerste op het forum en mogelijk de laatste aangezien het een model van ruim 20 jaar geleden is. Dit is geen mod. :sunglasses:

De Seiko S-wave 7S26-0300

21 likes

Turtle onderweg!

5 likes

Ondanks zijn maat draagt hij een stuk kleiner dan verwacht. Komt door de lugs die naar beneden staan. Leuk ding, wel ff een Crafter Blue op knallen nog


10 likes

Handig als je in Kampen werkt en horlogeloods een paar straten verderop zit.
Als service afgegeven op mijn werk👍
Seiko SRPD65K2.

4 likes

Leuk hoor. Zijn vaak forse horloges de Seiko’s maar dragen echt comfortabel vaak.

1 like

Hij is incl knopjes 34mm breed en een lug to lug van 65mm. Maar zoals je op de foto ziet loopt de band recht naar onderen en is hij dus ook niet echt voor een heel grote pols geschikt. Ik denk dat het zo hoort dat hij zo groot oogt. Dat het een soort van sci-fi gadget is om je pols.

5 likes

Baby tuna!! :yum:

7 likes

Perfecte band de SKX jubilee. Zit comfortabel en past perfect bij de semi vintage uitstraling van de horloges. (al zit hij nu niet op een SKX) Nooit gedacht dat ik zo blij zou worden van een jubilee band, maar ik vind het gave combo. Snap al het gemekker op de band niet zo

9 likes

Leuk horloge hé, heb hem zelf op de rubberen band of soms op nato.

1 like

Ik snap het ook niet. Het is inderdaad een heerlijke band. Met de gepolijste delen geeft hij ook nog wat extra’s in tegenstelling tot het matte karakter van de Uncle Seiko Z199 bijv.

1 like

Ik ook niet, het is de perfecte “rammelband” en die dragen vaak het lekkerst. Toch heb ik 'm ingewisseld voor een Strapcode. Net ff wat meer “gewicht” om de pols

Scheer je weg, vlegel! :stuck_out_tongue: Da’s een perfecte retro look band!

3 likes

Zeker, de Uncle Seiko is een mooie band, maar minder geschikt voor de SKX naar mijn mening. De originele Seiko jubilee die met de SKX wordt meegeleverd, brengt een goede verhouding tussen de gepolijste delen en matte delen. De kast hierbij meegerekend.

1 like

Ik zou de US ook niet op een SKX inzetten, de strapcode daarintegen
 :wink:

1 like

De US Beads of Rices zou daarentegen wel een mooie band zijn voor de SKX, vermoed ik. Zoiets zou ik nog wel willen zien of dat staat. Misschien is er iemand hier die zo’n combi heeft en een foto kan plaatsen :smiley:

Staat er geen foto op de site?

Yep, staat er inderdaad op. Ziet er erg goed uit. Misschien is er iemand hier die zijn ervaring met de band kan delen?!

3 likes

Vandaag met het zonnetje op pad :sun_with_face:

10 likes

Daarbij moet ik zeggen dat ik vintage banden gewend ben en niet van zware banden hou. Maar dramatisch zoals men wel eens doet voorkomen is de band niet.

2 likes