Seiko Only V

9 likes

9 likes

16 likes

Mezelf er aan gewaagd en het is nog gelukt ook. Tips gehad van een aantal leden hier, een hoop geduld en eventjes de tijd er voor genomen:

Resultaat:

“Bezel action” is niet zo strak als die van Seiko zelf, maar vind het toch echt wel geslaagd!

Nu nog eventjes geduld op de strapcode jubilee.

11 likes

14 likes

12 likes

Seiko Presage SRPE17J1.

8 likes

Na het ophalen van mijn reparatie horloges wilde ik naar buiten lopen. Tot plots mijn horlogemaker nog nariep:" jij vind die save the ocean toch zo leuk? Kijk wat ik binnen heb"

Well…

Toen ging die ook maar mee zeker na de fikse korting, nieuw in stickers full set. Check die wijzerplaat even wauwie!

12 likes

Eigenlijk verbazingwekkend dat een Seiko 5 na ca. 40 jaar te hebben stilgelegen, gewoon weer vrolijk op tijd begint te lopen alsof hij gloednieuw is. :smiley:

Die ervaring had ik niet met de Indus van mijn vader. Ok, dat horloge was ook weer ca. 10 jaar ouder dan de Seiko.

1 like

On board :speedboat:

15 likes

5 likes

Lichte bump, maar heeft iemand het ref. van dit horloge? Die wijzerplaat is echt prachtig!

En om nog een beetje on-topic te blijven: moest vanwege redenen een aantal jaar geleden mijn beginnende verzameling (met name Orient Bambino FAC00008W0 en Citizen Nighthawk BJ7000-52E) verkopen. Begin juni begon het verlangen toch weer te jeuken en besloot ik mijn goal watch van destijds te kopen, de SRPB99K1.


(Ondertussen komt een SRPF79K1 (Dark Manta) wijzerplaat deze kant op om 'm verder te modden, samen met een dubbel safierglas. :grimacing:)

Een weekje later kwam er een kans langs die ik niet kon laten liggen, en werd het vergezeld door de SARW011. Ik denk dat er mensen hier zijn met ergere impulsaankopen, maar wat een prachtig horloge is 't.

5 likes

NA :slightly_smiling_face:

11 likes

8 likes

Erg gaaf! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

5 likes

Zal ook eens een topic mee afsluiten.

6 likes

Ik zal je helpen

En de laatste dan

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Seiko Only deel V (Deel 2).