Seiko Only IX

Ook op een CNS chocolate bar best goed te doen! Bandje krijgt nu eindelijk draagtijd met de Sumo en de Willard.

15 likes

Schitterend met de rechte wijzers :ok_hand:t2:

2 likes

Op een tropic naast (en zometeen in :crazy_face:) het zwembad :desert_island:

11 likes

Nieuwe aanwinst, ik ben 50 geworden.
Dit horloge vertegenwoordigd twee hobby’s van mij: Seiko/The Beatles.
Het is ook een limited van 1962 stuks, het jaar waarin de debuutsingle love me do uitkwam.
De wijzerplaat lijkt op een grammofoonplaat met zijn groeven. Er zijn nog veel meer leuke dingen verwerkt in dit horloge.

17 likes

Erg mooi horloge, stond bij de plaatselijke juwelier versteld van de afwerking!

1 like

Dank je wel!
Ik schreef er in mijn NA al het volgende over …

Eigenlijk geldt het verhaal over de mooie afwerking voor alle Astrons die ik tot nu toe gezien/gehad heb. Niet alleen van de kast en band maar ook de wijzerplaat(opbouw) is top. Je krijgt heel veel waar voor 't geld. Vind ik.

minions

Bijzondere ‘Beatles’ Seiko! Toffe aanwinst.

2 likes

11 likes

11 likes

Wisseltje

14 likes

Zèèr mooi en zeker trouwwaardig :ok_hand:t2:.

1 like

Zoek de verschillen…

Vanochtend na 7 jaar afscheid genomen van de Citizen, ingeruild op een nieuwe SRPK48J1, particulier. Goede deal kunnen maken.

Dit horloge stond al langer op de wensenlijst, volgende week het bandje even inkorten.

Wel blijft het wennen dat de kast 40.5mm is.
Altijd diameters gedragen van 45-46mm, deze oogt daarmee een stuk kleiner, wel zal het draagcomfort hoger zijn.

13 likes

Danku :wink:

Mooi man :wink: de andere seiko is ook prachtig he :ok_hand:

1 like

:green_heart:

10 likes

Prachtig horloge, maar ik heb die zelf ook. :joy:

10 likes

11 likes

14 likes

Zeker :+1:t2:. Eerste horloge welke ik heb aangeschaft met een rubberen band, draagt fijn, oogt sportief. Al blijft staal toch de voorkeur houden qua uiterlijk. Nadeel van rubber vind ik toch wel dat het stof aantrekt. Leer is niet mijn ding, ‘plakt’ mij teveel in de zomer.

3e horloge gaat een mix van beide horloges worden, word vervolgd. Staal, goudkleurig, zwarte accenten, automaat - open.

Denk aan de Bulova Maquina of TW-Steel VS131 Volante. Al is de service bij het laatst genoemde merk niet altijd even goed…

1 like

Je was èèn van de eerste waarbij ik hem om de pols zag, toen wist ik, deze gaat bij mij ook komen :rofl:.

Denk dat hij nog meer tot zijn recht zou komen met een diameter van 43-44mm.

1 like

13 likes