Seiko Only IX

Nope helaas niet. Maar de nieuwe MM200 series zoals de spb185 en de SPB383 hebben een relatief korte L2L van 48,5mm.

1 like

Eens! Citizen heeft een paar coole duikers zoals de fujitsubo en deze fugu, maar Seiko heeft veel meer interessante modellen als je het mij vraagt!

1 like

Zeker weten, al een hele week deze aan

14 likes

Ik vind de bezel en de wijzers van de seiko mooier. Ook de kroon van de citizen links vind ik minder.
De Seiko heeft mijn voorkeur. :sunglasses:

1 like

Mooi - waar heb je die weten te bemachtigen?

6 likes

Van iemand binnen de Europa via Chrono gekocht.

1 like

Een NA?

1 like

Nee hoor, heb die al 2j denk ik.

1 like

Dankje!

1 like

Oh, ik dacht al. :joy:

1 like

19 likes

Seiko 5216-7010 LM special Morpho

23 likes

Wauw. Zo eentje zou ik graag willen hebben zeg!!

1 like

Man, die is sexy!

1 like

Gaaf!

1 like

20 likes

12 likes

12 likes

Ik heb twee keer een NY0040 gehad en een keer een Asia limited Fugu in dezelfde kast.

De NY0040 kast draagt super comfortabel en ik heb bij Citizen altijd het gevoel meer waar voor mijn geld te krijgen dan bij Seiko.

Toch heb, bijna vier jaar nadat ik 'm weg heb gedaan weer een Turtle gekocht. Hoewel de Citizen dezelfde specificaties heeft, ongeveer de helft kost, alles netjes uitgelijnd is en het uurwerk over het algemeen accurater is dan de Seiko heeft de Turtle ‘iets’ wat me erin aan blijft trekken.

19 likes

Heb vier “recentere” Seiko’s (i.e. na 2000😊). Deze verrast mij eigenlijk wel: simpele wijzerplaat met alles geprint, niets opgelegd. Maar wel prachtig diepzwart. Èn een fraai 4R36A uurwerk met hacking en handopwindfunctie. Was een marktplaatsgelukje🥰 SRP765J2.

14 likes