Misschien wanneer je huid wat zon heeft gezien.
Misschien moet ik hem net zoals Gianni Agnelli over mijn sweater dragen. Dan valt die kleur niet zo op
Ik heb hier een mooie Seiko SND409 liggen zonder band, weert iemand (of HEEFT iemand) hier een goede band suggestie voor?
Wel het liefst een metalen band!
Dit is de originele band, kan je misschien nog ergens op de kop tikken
Dank je, ik kon moeilijk vinden op internet welk bandje er nou precies bij hoorde.
Ik ga zoeken!
Ik heb sinds vanmiddag een SPB143, en vind het een leuk horloge, maar die achterlijke duikverlenger irriteert me letterlijk, zoals je kunt zien op de foto. Misschien hindert het niet op een Japans polsje, maar zeker wel op mijn 19cm pols.
Voorlopig maar even een Tropic, totdat ik een oplossing heb voor de stalen band (zoals een MM300 sluiting
Mooi die rooie!
Ik heb inderdaad de MM titanium ratcheting sluiting erop. Wijkt misschien wat af aangezien het niet hetzelfde soort materiaal is, ook de kleur. Maar daar merk je minimaal op!
Kan je niet 1 schakel aan de kant die irriteert, er bij zetten vanaf de andere kant?
Zodat het irritatie verdwijnt ?
Al vlot de deur! Wat heb je op het oog gekregen?
Ik snap ook niet dat die (vleeshaken) nog zo gefabriceerd worden.
Inderdaad geprobeerd, maar dan zit de sluiting wel erg scheef
En aangezien 99,99% van de kopers niet duiken, of in ieder geval niet met dit horloge, zou je denken dat deze verlenger verwijderbaar zou moeten zijn.
Waarschijnlijk moeten ze daar op de ontwerp afdeling gewoon stoppen met het schenken van sake
Een nieuwe sluiting erop zetten, Rob. Want anders wordt je straks een prachtig horloge zat, door die (stomme) sluiting. Of is de sluiting niet te verwijderen?
Dat is inderdaad een prima oplossing, maar ik heb voor een andere band gekozen. De Seiko band vind ik nl ook matig aansluiten op de kast, waardoor het geheel geen premium uitstraling heeft, dus dan liever de hele band vervangen, en de originele, origineel houden.
Aan zo’n Strapcode bandje ben je niet bekocht