Zit daar niet een andere wijzerplaat in,die wat gladder is?
Je hebt verschillende kings, heb er laatst een gezien en die kwam redelijk in de buurt van de grand snowflake.
Mooie eerste aanwinst!
Prachtige kleur
Leuke Seiko. Mooie kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee.
Via Buyee heb ik nu een aantal aankopen gedaan, geen horloges, schaalmodellen. Prima ervaringen mee. Let er wel op dat de bijkomende kosten een beetje kunnen opstapelen. Op zichzelf zijn ze redelijk te verwaarlozen, maar de service fee, binnenlandse verzending, evt lokale belasting en verpakkingskosten voegen toch wat aan de aanschafprijs toe. Ik negeer ze voor het gemak maar afhankelijk van de aanschafprijs is het toch iets om rekening mee te houden. Verzenden schat ik op zo’n €30, EMS, duurt een week. Dan in NL wél kosten voor inklaren en BTW, reken daarvoor op 25% aanschafwaarde product. Dacht eigenlijk dat de btw ook over de bijkomende kosten en verzendkosten ging, maar daar ben ik niet zeker van.
Edit: het kan trouwens de moeite wel lonen om meer items tegelijk naar NL te verzenden, je kan bij Buyee ca een maand lang items kostenloos laten vasthouden. Dat gebruik ik als excuus om meer items te kopen
Overigens ook de indruk dat aangeboden items vrij compleet worden beschreven, daar kan marktplaats soms nog een puntje aan zuigen!!
En ook maar een stukje on topic…
Bezel insert is niet in beste toestand meer. Misschien deze eens proberen op te lappen, of toch maar een nieuwe kopen. Moet er wel iets mee, dit stoort
Een beetje zwarte verf, en een tandenstoker…
Mooie eerste aanwinst. Deze wil ik nog weleens in het echt gaan bewonderen. De wijzerplaat ziet er heel mooi uit. Volgens mij ook perfecte afmeting. Staat mooi op je pols.
Gefeliciteerd.
Dank je voor de toelichting