Seiko Only IX

15 likes

14 likes

11 likes

21 likes

15 likes

Schitterend :ok_hand:t3:

1 like

Dank!

1 like

:heart_eyes::drooling_face:

1 like

Dank!

Goedemorgen vanuit Chiang Mai.

19 likes

Mogguh, gave Seiko!

1 like

Mogguh! Even ‘n keertje niet subtiel naar ‘t werk.

16 likes

Dilemma dinsdag …

In het kader van “de watchroll is vol, maar mogelijk flirt er een dik duikertje met mij”, wil ik eventjes peilen wat ik moet doen.

Genoeg kan ook genoeg zijn, dus eentje erin is een of twee eruit. Maar welke?

De Shogun, SBDC007…
Volledig origineel en in een hele mooie staat al zeg ik het zelf. Door de titanium kast en band echt een super comfortabel horloge ondanks dat het op papier geen kleintje is. Draag ik hem veel… nee, maar het is wel een klassieker imo… vet apparaat he. Ik neig om deze weg te doen, maar eenzelfde bij spijt terug halen is lastiger.

De MM200 Padi, SBDC071…
Heerlijk speels door de bezel en secondewijzer. Onverwachts mooier dan de volledig zwarte uitvoering omdat de bezel wat voller lijkt en die PADI opdruk… Ja gaaf! Draag ik hem veel? Ook niet bepaald. Compleet op staal, zie je niet vaak… dus dat remt mij ook om deze op de nominatie te zetten. Maar overlap heeft die zeker met de MM300.

De rest van het Otis-spul

De rest van de roll bestaat uit comfy horloges, namelijk:

• Doxa 300 Carbon met gele wijzerplaat.
  • Seiko SJE093, de herinterpretatie van de 62MAS
  • Rolex Explorer 36mm (modern)
  • Een of andere vierkante G Shock zwart.

Welke zouden jullie weg doen ten behoeve van dit dikkertje?

• Shogun
  • PADI uitvoering
  • Beide
  • Overig antwoord
0 stemmers

Dit zou de derde keer zijn dat een MM300 zijn intrede maakt, als het geflirt zich doorzet. De opmerking “die had je toch al” zal sowieso gemaakt worden door vrouwlief, want “ze lijken toch op elkaar”.

Het geheel is hoog, de band mag van mij beter, de sluiting is te dik… maar hij is blauw, en die uitvoering heb ik nog niet gehad. Sizewise geen probleem. Ja, hij is groter en minder comfortabel maar het in de roulatie moet dat geen probleem zijn denk ik.

1 like

Wat een beest is dat zeg!

3 likes

Het is en blijft gewoon een dikke klatser die mm300. Ik draag hem niet veel, maar als ik hem om heb en op de wijzerplaat kijk: :heart_eyes:

Met een nieuw bandje. Niet de bijgeleverde band (die is nog ongebruikt), maar wel een Seiko bandje. Staat’m prachtig vind ik.

15 likes

Koop een tweede watchroll!

BFK!

17 likes

18 likes

Goedemorgen!

20 likes