Het is lichtgrijs.
Kijk ik even na, maar ik dacht van de forumsponsor.
Het is lichtgrijs.
Kijk ik even na, maar ik dacht van de forumsponsor.
Goede tip! Fijnere band dan die standaard van Seiko en exact de juiste uitstraling vind ik. Heb hem wel vakkundig moeten inkorten, want net als iedere band is die natuurlijk weer veel te lang.
Staat 'm goed! Ik kwam er later nog achter dat het ontwerp van de band, op de ‘keeper’ en gaatjes voor de bandpennen na, een 1 op 1 kopie is van de originele SBBN045 (Tuna) band:
Die kost 150 euro zie ik, dan doet het bij de AliExpress versie denk ik toch iets minder pijn om de schaar erin te zetten
Voor de 30ste verjaardag van mijn beste vriend, alsook de Peter van mijn dochtertje, ging ik opzoek naar een leuk geschenk.
Hij heeft momenteel geen interesse in horloges maar vertelde me ooit dat hij was gaan kijken naar een vintage Seiko van de olympische spelen in de jaren 60-70. We zijn samen opgegroeid in het skatepark, dus was het een match made in heaven toen ik erachter kwam dat Seiko deze HUF limited edition had uitgebracht. Gebaseerd op het 5 sports model van de jaren 60! Vintage vibes met een modern uurwerk
Met dank aan mijn vaste juwelier om deze nog voor me op te sporen.
Benieuwd naar zijn reactie binnenkort!
@Otis de keeper zit er trouwens verkeer om op! Dat was bij de mijn ook, de gaatjes horen aide buitenkant (is ook een stukje comfortabeler).
Yes… overwogen… maar zo vind ik hem minder robuust ogen en in dit geval mooier. Heb er laatst dezelfde metalen keeper opgezet van Seiko zelf, maar dat maakt het pas oncomfortabel zeg…
Mocht je nog meer goede tips voor banden hebben hoor ik het graag… Volgensmij zitten wij aardig op één lijn mbt Seiko (look) banden!