Is ook wel een tijdloze klassieker hoor
Deze loopt over een aantal uur af op JDirectItems Auctions
Oogt wat ruw maar weinig geks denk ik. Geen originele band, zou goed functioneren. Ik heb geen concrete interesse maar volg dit soort aanbiedingen graag. Noem het vooronderzoek
Thanks!! Ik had een Padi Turtle, maar de Turtle kast beviel me niet; de wijzerplaat vond ik echter prachtig. En m’n SKX beviel wel, dus zo’n kast gekocht en wat meer spulletjes, toen de boel van de Turtle overgebouwd
De 5216 8020 gaan altijd voor onredelijk hoge bedragen weg.
Vooronderzoek.
Die is verkocht voor ca €160,-, lijkt me niet gek.
Dit vond ik ook een knappe, mooie dial en weer helemaal hip met de geïntegreerde band. Verkocht voor €230;
160 euro is niet alles wat je betaald als je dat ding koopt. Je zal als hij is Nederland bijna 250 euro kwijt zijn. Voor een exemplaar in matige staat, zonder band, as is. Tov andere LM (special) modellen zijn deze onredelijk duur.
Klopt, 25% erop en ik schat €30 verzenden. Maar ik heb nu 2 items klaar voor verzending, combineren scheelt een stuk.
Lokaal kopen is wat dat betreft interessanter, maar ik heb wel de indruk dat er ruimer aanbod is in Japan. Ik denk ook dat wat je nog hier koopt, ook veelal uit Japan zal komen waardoor die gemaakte kosten er toch weer voor betaald moeten worden
Het grootste deel van de LMs waren inderdaad JDM. Maar dat was mijn punt niet helemaal. Deze specifieke referentie LM gaat altijd (zonder uitzonderingen) voor hoge bedragen weg. Bij (sommige) andere modellen LM kan je nog regelmatig een leuke deal scoren.
Zijn geen verkeerde prijzen. Ik vind die linnen dial errug gaaf
Ah zo! Maar in dat licht bezien is €160 toch niet gek? Hij kan optisch een stuk opgeknapt. In de advertentie wordt iets genoemd dat hij naar behoren lijkt te lopen, en blijft lopen, datum/dagwissel lopen goed. Als je 'm spik en span wil zal er nog wat geld tegenaan gesmeten moeten worden, dan kan ik me goed voorstellen dat het een duur ding gaat worden.
Maar het is geen 160 voor ons. Wat je ook koopt in Japan het is meestal"as is". Geen garantie op goed werken. Deze uurwerken zijn redelijk problematisch in mijn ervaring. Kan zijn dat hij goed werkt. Maar het is ding met aan het uiterlijk te zien veel kilometers op de teller en ook oud en ongeserviced.
Gezien de staat en in vergelijking met andere LM modellen is dit erg duur. Ik wordt niet echt blijk van deze staat. Erg matig en geen band. Elke 5216 8020 zal relatief duur zijn. Niks gaat under the radar. Als je specifiek deze referentie en een aardig exemplaar wil kopen zal je er flink geld tegen aan moeten smijten. Wil je gewoon een LM/LM special kan je beter een andere referentie zoeken.