Op andere foto’s van je het staal niet mooi?
Blijft een topper! Het rood lijkt al een beetje te vervagen , bewijs van echt gebruik!
Op andere foto’s van je het staal niet mooi?
Blijft een topper! Het rood lijkt al een beetje te vervagen , bewijs van echt gebruik!
Die stalen band is m.i. prima, alleen komt die niet echt goed uit de verf op de betreffende foto.
Deze skx heeft relatief veel zee gezien, eerste 2 jr droeg ik deze constant. 2.5 jaar lang droeg m’n broer deze die in Kroatië woont. Heeft hier ook veel mee gedoken. Echt een topper, tot heden nog nooit open geweest en loopt best strak.
Omdat ik wegens ziekte mijn collectie aan het downsizen ben, heb ik geen Rolex en Omega meer.
Nog even een Tudor Pelagos gehad maar die is deze ochtend verkocht aan een gewaardeerd forum lid.
Geen horloge om te pols kan natuurlijk niet dus meteen vandaan een SEIKO opgehaald bij een juwelier in Huizen.
Het is de SPB143J1 geworden. Een Prospex 20 bar Diver automaat met safierglas en een mooie grijze wijzerplaat met zwarte bezel.
Een prachtig horloge dat ook op een 17cm pols perfect kan.
Blij mee!
Erg mooi hoor…
Erg mooi. Gefeliciteerd en sterkte.
Klopt, ik kon ook nooit de juiste fit krijgen met de stalen band.
Ik zag hem liggen.
Gaaf horloge voor een fantastische prijs!
Een Seiko voor muzikanten. De Seiko Metronome,
SMW006A. Die kende ik nog niet. Blijkbaar uitgebracht in 2022. Bijzonder.
Zie artikel van Teddy: [Seiko Metronome | Teddy Baldassarre]
Leuke dial. Heb je hem zelf ook?
Nope. Voor mij helaas te klein , maar had hem hier nog niet gezien, dus ik dacht, post hem even, mogelijk voor anderen interessant.
De metronome heeft een hele aparte functie die zeer niche is geloof ik. Online was deze zo’n +/- 2 jaar geleden goed verkrijgbaar (150-230 euro). Maar ik vond deze niet echt de moeite.
Maar goed, fijne 1 mei, dag van de arbeid