Als ze deze nu eens maken met een gouden bezel, plexiglas, faux lume en een two-tone jubilee dan heb je echt een winnaar.
Via een tip bij het aanbieding topic bij brandfield voor bijna de helft van de list prijs deze mooie limited seiko 5 kunnen aanschaffen.
Blijkbaar een samenwerking met een of andere Japanse skater. Geen idee wie dat is maar smaak heeft hij in ieder geval wel!
Ik zou eigelijk geen hardlex seiko’s meer aanschaffen, maar voor deze keer een uitzondering gemaakt.
Mooi hoor, dan heb je toch de juiste gekregen
Ja precies, behalve dat deze een andere kast heeft, andere wijzers, een andere dial met een totaal andere kleur, andere markeringen en ik gok ook geen plexi. Oh ja en geen jubilee. Het is wel een Seiko dat dan weer wel.
Nieuw? NA?
Begonnen met Seiko ooit. Uiteindelijk al jaren een paar Zwitsers in de kist. Tijd niks meer verzameld. Maar het kriebelt weer. Ik ga geen dure horloges meer najagen. Mooie set daily drivers erbij. Noem het gewoon hebberig
Deze staan voor nu even op de lijst.
Facet dial of facet glas ?
Ik zie in 3 vlakken geslepen glas.
Oeps …
Facet glas.
Nog steeds mijn favoriete horloge. Als ik moest kiezen om één enkel horloge te houden dan zou het deze zijn.
Fijne zondag HF