Inderdaad…
Tof!
Ik heb wel 2 verbeterpuntjes…deze nieuwe serie had best in Ti kast met hard coating gemogen (bezel is wel met hard coating)…en saffier ipv hardlex. Maar ach…we doen het er maar gewoon mee nietwaar.
Zeker wat betreft de hardlex. Voor dat geld zou saffier wel mogen.
NA binnen, de Seiko 5 sports, type SRPK65K1. Bandje was precies op juiste lengte dus meteen ff kunnen proberen.
Heel mooi! (Hij staat nu ook op de Siebel site zie ik, mochten anderen geïnteresseerd zijn. Helemaal I.c.m. de actie van de dag bonnen.)
Mijn zwarte komt binnen 5 werkdagen. Schijnbaar was hij niet op voorraad.
Vind het er anders best goed uitzien.
Precies. En anders kan ik gewoon weer terug naar de originele wijzers als het niet bevalt.
Moet wel toegeven dat toen het horloge best populair werd en iedereen de handen veranderde, ik daar fel op tegen was
had zoiets van ‘Koop dan een ander horloge’.
Maar goed, kom daar nu dus van terug.
Maar het is ook maar een ideetje dat ik nu heb. Misschien denk ik er over een maand wel anders over. Ik heb er sowieso geen haast mee, nu ik net de SPB383 heb.
En niet alleen vandaag anders ben je morgen of overmorgen wel aan de beurt …
Mooi hoor…
Water…
Mag het ook iets anders zijn…
Best goed?
Top🥇
Veranderen die handel
Ook op een CNS chocolate bar best goed te doen! Bandje krijgt nu eindelijk draagtijd met de Sumo en de Willard.
Schitterend met de rechte wijzers
Nieuwe aanwinst, ik ben 50 geworden.
Dit horloge vertegenwoordigd twee hobby’s van mij: Seiko/The Beatles.
Het is ook een limited van 1962 stuks, het jaar waarin de debuutsingle love me do uitkwam.
De wijzerplaat lijkt op een grammofoonplaat met zijn groeven. Er zijn nog veel meer leuke dingen verwerkt in dit horloge.
Erg mooi horloge, stond bij de plaatselijke juwelier versteld van de afwerking!
Dank je wel!
Ik schreef er in mijn NA al het volgende over …
Eigenlijk geldt het verhaal over de mooie afwerking voor alle Astrons die ik tot nu toe gezien/gehad heb. Niet alleen van de kast en band maar ook de wijzerplaat(opbouw) is top. Je krijgt heel veel waar voor 't geld. Vind ik.
Bijzondere ‘Beatles’ Seiko! Toffe aanwinst.