Nee, helaas!
Die heb ik al ‘s gehad, vind ik ‘n mooie mix van uiteenlopende Seiko ontwerpelementen, de oude Shogun dan. Beetje Monster, beetje Samurai, beetje MM, beetje van alles.
Wat er in de post zit is een stukje zeldzamer dan een Shogun, maar op een andere manier ook een rare mix van Seiko-elementen. En een paar mm groter dan de Samurai en de Shogun. Daar hou ik m’n hart wel een beetje voor vast…
Vooruit, om een grote categorie uit te sluiten meteen, om het makkelijker te maken: het is geen tuna!
Hoeveel die is opgeladen. 0 - dag - week - maand. Geen 6 maanden, zoals andere ‘gewone’ kinetics, maar dit is verder ook mijn eerste spring drive - edit: direct drive, pardon.
Wel toevallig, bij het inlezen over dit model kwam ik deze video tegen, lekkere slow tv bijna - waarin de SBDD003 naast de Shogun wordt gelegd. In die zin zat je voor mij ergens dus wel in de buurt
Heel mooi Roy, je kan die 47mm zeker hebben.
Zelf ben ik ook fan van de wat grotere/ruigere horloges. Hoop ooit eens een kinetic tuna sun te passen, die gaat er met z’n 47,5mm net over