Seiko Only IX

10 likes

13 likes

Seiko 5 Sports SRPL05K1

15 likes

Driedubbel overgehaalde cross-post :relieved:

20 likes

18 likes

15 likes

Same but different :slight_smile: :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Met die fraaie GMT als inspiratie deze weer om de pols.

17 likes

En laat ik nu net inspiratie hebben opgedaan bij de Marine masters 300 en een zwarte waffle strap hebben besteld voor de zomer😀

1 like

Goeie keus, staat ‘m goed!

14 likes

Guess who’s back…
8 weken weg geweest.

15 likes

Ziet er uit als een nieuwe… :innocent: :heart_eyes:

1 like

Nog eventjes wachten, want die wordt pas gereleased op 11 augustus…

Beide mooi maar ik kies blauw :wink:

1 like

Prachtig, je hebt een goede smaak :ok_hand:

Inderdaad, weer als nieuw…:smile:

Prijs bekend ?

Ongeveer 700

1 like

Middagwissel!

De Seiko SBDC027 Sumo 50th Anniversary is inmiddels al een oudje, maar staat al die jaren ook wel stilletjes op de ‘graal’-lijst. Destijds was deze voor mij te duur en/of had ik er het geld niet voor, en daarna dus altijd stilletjes en sluimerend op de achtergrond gebleven, en was ik er ook niet echt heel actief naar op zoek.

Wel ben ik met een originele SBDC027 wijzerplaat, een (mooie!) insert van LCBI en een gewone Sumo aan de slag geweest om erbij in de buurt te komen, maar da’s toch niet hetzelfde.

Afgelopen weekend kwam daar ineens een Seiko voorbij in de aanbevelingen van Chrono24 die in het oog sprong. Ik moest even twee keer kijken, maar ‘t was ‘m echt, en nog betaalbaar ook!
Ik ben wat minder van de impulsaankopen geworden de laatste tijd (ondanks dat koop ik nog steeds (te) veel :sweat_smile:), maar bij deze trok ik wel meteen de creditcard!
Hopelijk begin volgende week binnen, ben heel benieuwd!

En dan ook maar ‘s bedenken wat ik met deze leuke wannabee ga doen… :thinking:

14 likes

Je kunt hem af en toe vinden op watches111 voor iets meer dan 1K. Zeer scherp. Ik sluit niet uit dat op de middellange termijn de blauwe 62mas de GMT zal vergezellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes