Seiko Only V

Heb 2 Seikos gehad waar ik nu spijt van heb dat ik ze ever ooit lang geleden verkocht heb.

Deze groene van jou <( , en een heel mooie limited edition Moon Presage met emaille wijzerplaat.
Check foto

Moest ik even aan denken toen ik ’ de groen 5 weer zag.
En ik ging juist hier in Seikodraadje even kijken omdat de kans dat je meer mooi spul tegenkomt groot is natuurlijk.

Baidewee…een kennis van me heeft een cutter voor Seikobanden over…geen idee waarom je ze kapot wil snijden, maar hij heeft er maar een nodig, dusssss…

Ik kan je een naam geven als iemand iets dergelijks zoekt.

5 likes

9 likes

SGE003P

7 likes

:sun_with_face:

11 likes

Dat wordt een mooie zomer knaller in de zon :beer:

Zat die band er origineel bij of heb je hem later erbij gekocht?
Staat erg mooi.

8 likes

Dat is een speciaal voor de Alpinist gemaakte band door Strapcode / Miltat

Voor deze :point_down: heb ik ook een passende band van Strapcode / Miltat

6 likes

11 likes

Mijn vraag was eigenlijk over de SKX van Queens gitaarist. :grin: had mss een andere foto erbij moeten zetten. Bij deze een Skx009

10 likes

Aha :joy::man_shrugging:t2: de 5KX

Dat is de Bandoleer ook van Strapcode/ Miltat

9 likes

X-post :upside_down_face:

13 likes

Brian had meestal een Seiko duikhorloge om vandaar :+1:, Slash hoogstwaarschijnlijk niet

1 like

Zal wel loslopen, het is een limited edition

The watch comes on a black nylon NATO-type strap. The reason Seiko and Brian chose to use this type of strap should be that it somewhat resembles the guitar strap that Brian uses on his guitar. I don’t know. To me, it’s just a black NATO-strap, which doesn’t imply that it doesn’t fit the design of the watch.

Designed in accordance with the Red Special’s custom flight case, the Seiko Sports 5 x Brian May comes in an attractive presentation box. The presentation box also contains a commemorative coin that is based on the sixpence that Brian uses as a plectrum.

Leuk om te lezen

2 likes

Bedankt voor dit compliment :hugs: :pray:

Er zijn heeeeel veel mooie horloges op dit forum.

1 like

Mogguh

10 likes

9 likes

8 likes

Mooi horloge zeg!

1 like

12 likes

25 likes