Zo, ik vind ‘m wel gaaf hoor! 1400 euro gaaf weet ik nog niet maar ik ga ‘m in de gaten houden.
Klopt idd ja.
Het houdt niet op, niet vanzelf…
Alweer zo’n eBay-impuls-dinges, deze keer een SNZE95, als ik het goed heb. De bezel is iig onder handen genomen (het zwart is uit de cijfers en markeringen), maar het misstaat niet, vind ik. Vond eigenlijk vooral wijzerplaat/wijzers leuk, wellicht om ‘s mee te experimenteren in een andere kast. Maar voorlopig zo ook leuk.
Anyway, NA dus:
Ja! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me baseer op wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen. Moet dit model nog irl gaan bekijken. Maar vind dit een heel mooi en geslaagd model! En bij de Zwitsers ben je niet voordeliger uit voor deze kwaliteit.
Best tof zo ja. Ik zie vooral een mooie kans om de markeringen vol te drukken met lume
Is ook een beetje een soort kruising tussen een tuna en een 5je?
‘Baby tuna’ inderdaad. Waar er trouwens wel meer van zijn, volgens mij.
Eeeeeehm… ja inderdaad
Het heeft misschien iets te maken met hoe mijn hoofd associeert. In een horloge verbind ik een wijzertje dat iets aanwijst met een tijd, of een verstreken tijdsduur. In strikte zin is een datum natuurlijk ook een tijd, enkel op grotere schaal. Echter mijn hoofd verwacht dat dat in een venstertje wordt aangegeven. Helemaal met je eens dat dat ergens ook wel vreemd is hoor. Het werkt wel gewoon zo in mijn geest. Sorry, ik kan het niet helpen.