Geen probleem, eerst kijken wat het wordt met de mijne.
Mooi man! Genieten.
He, je hebt de bezelverwijderaar ook gekocht.
Zelf heb ik hem nog niet gebruikt. Ik wacht nog steeds op een nieuwe bezel. De bezelverwijderaar kan trouwens niet on hoogte worden versteld. Maar dat is geen punt; Gewoon het horloge op z’n kop erin zetten.
Ja dat klopt hij is nog onderweg maar wat ik me afvroeg is of de blokjes van metaal of kunststof zijn?
Hij is geheel van metaal. Hoofdzakelijk aluminium. De blokjes zijn van RVS. Hij is daarom erg zwaar voor z’n formaat.
Metaal op metaal geeft krassen. Zou beter zijn als ze van kunststof waren. Denk ze na te maken van acrilaat of een ander harde kunststof.
Teak hout is ook super hard en krasvrij.
Klopt, maar de meeste bezelverwijderaars die ik ken, zijn van metaal. Ik heb wel een keer een nylon spudger gebruikt, maar daarmee heb je te weinig controle, plus de spudger kan meestal direct weggegooid worden.
Per ongeluk op de sumo geprobeerd? Naja voor het geld waarschijnlijk het proberen wel waard.
Mooie combo hoor!
Nee, per ongeluk niet. Wilde het net wel express doen, maar toen herinnerde ik me dat de Sumo een 20mm bandaanzet heeft
De band is wel heel zacht, maar ik geloof niet dat ik die er fatsoenlijk tussen gepropt krijg helaas.
Ohja stom van me! Thnx anyway
Het was toch een soort van challenge accepted…
De band is eigenlijk maar een heel klein beetje te breed, als je er voorzichtig was afschaaft dan zal de band netjes passen en aansluiten bij het dragen.
Sluit niet echt fantastisch aan zo te zien. Mogelijk door het proppen natuurlijk