Seiko Only V

11 likes

Morgen de sumo maar weer is🙂

10 likes

De Skx heeft vandaag een nieuwe strap ontvangen.
Morgen komt er een nieuwe voor de Padi. Deze krijgt wat minder draagtijd. Vind de braclet echt mooi maar door de verlenger welke op de band zit, zit deze soms niet lekker op de pols. Hopelijk krijgt de Padi hierdoor meer aandacht.

14 likes

13 likes

11 likes

10 likes

Is een jdm model opvolger van de sbbn031/033.
Sporadisch is hij wel eens bij een seiko dealer te krijgen als ze hem zelf in Japan bestellen.
Anders zelf rechtstreeks in Japan bestellen.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Thanks! Dus toch een JDM. Ik zie hem nu overigens wel bij Uhrenlounge staan. Scheelt in ieder geval in de import. :ok_hand:

https://www.uhrenlounge.de/detail/seiko-prospex-divers-prospex-marinemaster-professional-300m-quarz-s23629j1-24952?gclid=Cj0KCQjwlMaGBhD3ARIsAPvWd6hAQxtkpScyXvEspfOJJGyXVRukvArmOXLPj4iUiSyXDBYyr-6OMc4aAvXHEALw_wcB

1 like

Sterkte… :wink:

1 like

Crosspost

22 likes

14 likes

16 likes

Toch weer deze vandaag :slightly_smiling_face:

7 likes

11 likes

12 likes

Seiko Sport SSC081P1 Prospex LAND Solar Alarm Chronograph 42mm 10ATM
Loom is gul gebruikt; in het donker is het horloge een prettig aangezicht.

Heeft een kompas in de bezel, te bedienen via de kroon linksboven. Merk wel dat je niet te veel daarop moet navigeren; bij bepaalde bewegingen bedien je die kroon. Zit nogal los, geen klikjes, geen wrijving. Kleine bummer die feature dus.

8 likes

11 likes

Volgens mij kun je beter een sbbn031 ergens gebruikt kopen, heb je die lelijke x niet op de dial, je hebt dan de stalen band, marinemaster text op de dial, goedkoper, alleen geen saffier.

10 likes

Nog steeds Tuna time. Ik ben erg blij met de ‘nieuwe’ band, het stuggere polyurethaan van de klassieke flat-vent vind ik een stuk prettiger dan het plakkerige siliconen van de moderne Seiko banden.

10 likes

Sumo

14 likes