Toch niet zo simpel.
Als ik de kroon “los” erin doe dan werkt de datum quickreset maar zodra ik de tiretteveer indruk om de kroon te bevestigen zodat ie goed vast zit dan doet ie het niet meer.
Kan twee dingen zijn dan. Of een te korte stift/kroon. Of het quickset onderdeel of date ring is gesleten en drukt daarom niet goed genoeg meer.
Voelt een beetje aan als een te korte kroon.
Als ie erin zit en ik druk met een pennetje tegen dat datumgevalletje dan klikt ie wel gewoon terwijl met kroon erin hij net niet klikt.
Als ik de kroon er los in doet hoor en voel je echt een ferme klik. Dat lijkt dus wel goed te zitten
Titianium? Die zie je niet vaak. Gaaf!
Ik ben eruit. De uurwerkhouder is op een randje gebroken waardoor die iets uit het lood in de kast zit. Daardoor drukt de kroon net een tiende mm ofzo te weinig naar binnen.
Even een nieuwe voor fixen en dan is het opgelost. Gelukkig want het uurwerk loopt verder prima.
Thanks voor het meedenken! Hierdoor kwam ik wel in de goede richting.
Zijn die universeel voor alle 6619’s? Ik gok van wel. Zowel heb ik er wel eentje.
Poehee, ik heb echt geen idee.
Heb hem weer dichtgebouwd maar zal morgen eens kijken.
Als het past zou ik er erg blij mee zijn.
Voor de gene die dit bericht mee hadden gekregen, ik heb hem geruild voor een nieuwe. De dame achter de kassa vond het ook niet kunnen en gaf aan dat ik de juiste keuze had gemaakt om hem te ruilen (en
ze droeg zelf een mm200 ).
Zie hier mijn nieuwe, zonder deuk en zonder slechte lume Arnie:
Uiteindelijk dus eind goed al goed, want deze verlaat de verzameling nooit meer
Top service.
Mooie actie.
Je hebt m daar wel even goed bekeken ?
Jazeker, klopt helemaal.