Seiko Only V

Haha ja de MM200 is echt gaaf. Positief verrast over de kwaliteit. Ik ga voor deze combinatie:

Zojuist de Borealis besteld :heart_eyes:

10 likes

Fijne straps, jammer dat deze groene in 22mm al meer dan een jaar uitverkocht is…

1 like

Een dikke groene duiker. Daar hou ik van! :sweat_smile:

1 like

Jazeker! In mijn ogen de beste keus als je een Isofrane type band zoekt. Isofrane zelf is tegenwoordig erg duur. Bijna €150 uit mijn hoofd. Obris Morgan is keihard en doet gewoon pijn aan je pols bij het dragen. Verder zijn de Chinese varianten erg lang waardoor er een stuk uitsteekt. De Borealis is tegenwoordig iets duurder (€33 inclusief shipping), maar is wel erg zacht, comfortabel en niet lang waardoor er niets uitsteekt.

2 likes

Dacht serieus dat jouw Sumo zwart was :laughing:. Is het een donkere kleur groen, of lijkt dat zo?

Oordeel zelf maar.

14 likes

Groene insert idd maar de wijzerplaat oogt zwart, of is het ook zwart?

Oordeel zelf maar :sweat_smile: Zal morgen wat sunburst fotootjes proberen te maken.

https://www.instagram.com/p/CKTsSeTHk-x/?utm_source=ig_web_copy_link

Die zal er ook gaaf op staan lijkt me! Ben benieuwd.

1 like

4 likes

Echt mijn beste aankoop tot nu toe geweest. Blijft het voorlopig ook🥰

13 likes

Jaren 80 nieuw gekocht, en loopt nog als de brandweer!
H601 (dresser uit de Arnie-familie).
Tien jaar terug beurtje gehad, nieuwe pakkingen, nieuw glaasje met kader.

6 likes

Top klok. Ik heb hem zelf ook in bestelling staan. Hopelijk volgende week binnen.

1 like

Is echt prachtig groen…bekijk mijn ex in het zonnetje maar :ok_hand:t2:

15 likes

Gaat je niet teleurstellen! Die siliconen band is ook echt soepel en ziet er imo stoer uit met die stalen keeper en gesp. Dit is de eerste seiko die ik vast heb waar ik niks aan ga doen! Hij is perfect zo.

1 like

Die MM300 band is echt een mooie band he. Heb die ook voor mijn nieuwe SLA021J besteld.

1 like

De mooiste moderne Turtle in mijn optiek. De SRP777 :sunglasses::+1:

1 like

Lekker hoor :blush:

9 likes

Gaaf, die wil ik ook :sweat_smile:

1 like

Top Combi :ok_hand:t2: :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like