Seiko Only VI

22 likes

Mooie wijzers.

Beetje vettig, maar ok.

excuse-me-icegif

2 likes

Nog steeds een kwartiertje wachten hier.

14 likes

De laatste keer dat ik mocht, was ik mijn bezel aan het verdraaien. Verder keek ik niet op mijn telefoon, zoals bijna iedereen doet. Zo was ik mijn kwartier aan het afwachten en keek regelmatig op mijn horloge.

Naast mij werd het opgemerkt en hij vroeg of ik de 15 minuten aan het timen was dmv de bezel. Ik knikte ja en zo kwam er een 15 minuten durend gesprek over horloges met een wildvreemde op de priklocatie haha. Kijken of ik binnenkort weer een gesprek ga hebben hahaha.

4 likes

Colabs zijn zeker leuk en er zijn ook veel goeie colabs. Maar als je ziet wat er soms gemaakt wordt vraag je je wel af waarom? En vraag je je af of ze niet iets beters konden ontwerpen. De TicTac collabs waren best wel leuk (maar wel te duur maar dat is weer een ander punt :upside_down_face:)

13 likes

Wat is te duur?

500 euro voor gevouwen endlinks, hardlex en een 4r35 uurwerk :upside_down_face:

3 likes

8 likes

Sowwwww, die is mooi…:+1::+1::+1: Welk type is dit ?

1 like

Inderdaad duur.

2 likes

Hier ook nog maar een keer posten: nieuw bandje op m’n recraft.

17 likes

Dat zie er goed uit Sander. :+1:

1 like

Dank je, zit ook comfortabel

Zeker Barton Elite toch?

Nee is er een van Ome Ali :laughing:

€ 2,97 45%OFF | Zachte Siliconen Sport Horlogeband 20Mm 22Mm 24Mm 26Mm Rubber Duiken Waterdichte Mannen Vervanging Armband Band Strap horloge Accessoires

3 likes

szsb025. Ik hou me ogen open voor een tweedehandsje zie.

1 like

Alvast bedankt, vindt hem echt prachtig. Ben ook nog op zoek naar een SARB029, niet te vinden…:woozy_face:

1 like

Ben bang Sjaak dat ons modelletje de laatste Kinetic zal zijn. Je kunt hem nog links en rechts kopen. Op de Seiko-site staat ie als uitverkocht. Als je op kinetic zoekt dan krijg je op de Seiko-site de blauwe SKA783P1 en de groene SKA791P1 te zien.

Ik verwacht geen nieuwe modellen met een kinetic uurwerk. Is echt superjammer. In tegenstelling tot de negatieve QA-verhalen heb ik bij mijn 2 Seiko kinetics: secondenwijzer die strak op de minutenmarker land, afwijking van +4 seconden per maand en een power reserve van zo’n zeker 4 maanden (officieel 6 maanden).

10 likes