Beauty…
Heeft dit model ook de instant date change om 00.00?
Of heeft de 5206 dit alleen? Mooi exemplaar weer!
Ja alleen de 5206 heeft dat (en de 5246). De 5216 is de geupdate versie en is er e.a. veranderd aan het dag/datum mechanisme zodat het minder snel kapot zou gaan was wat ik online er over las.
Normaal overdenk ik altijd ieder horloge. Soms weken, soms maanden. Als ik er dan nog zo verliefd op ben, dan mag die de collectie in… maar soms realiseer je je na een paar maanden dat de relatie maar voor korte duur moest zijn.
Zo twijfel ik nu ook over deze monster. Ik heb haar sinds juni en ik denk in totaal slechts 2 weken om de pols gehad. De laatste tijd heb ik mezelf een beetje moeten dwingen om haar weer om te doen. Mijn Monster vind ik echt heel mooi, maar alleen om naar te kijken. Dragen deed ik de laatste rijd hooguit een paar uur en deed weer een ander horloge om. Een beetje een haat liefde verhouding zeg maar. Wat zouden jullie doen? In de verkoop of houden?
Dat is waar. Ondanks dat ik zelf een beetje naar verkopen neig, er is momenteel niks wat ik zou willen kopen… nah ja, een Omega Constellation is altijd welkom, maar daar is geen budget voor . Dus verkopen om budget te maken is ook niet echt aan de orde.
Een monster is een bijzonder ding. Altijd als ik er geen heb denk ik, leuk ding ik moet er eentje kopen. Als ik er dan eentje heb altijd te twijfel om hem weg te doen om wat anders te halen er voor in de plaats.
Nou, daar heb ik dus ook last van