Seiko Only VI

Dat is waar. Ondanks dat ik zelf een beetje naar verkopen neig, er is momenteel niks wat ik zou willen kopen… nah ja, een Omega Constellation is altijd welkom, maar daar is geen budget voor :sweat_smile:. Dus verkopen om budget te maken is ook niet echt aan de orde.

1 like

Een monster is een bijzonder ding. Altijd als ik er geen heb denk ik, leuk ding ik moet er eentje kopen. Als ik er dan eentje heb altijd te twijfel om hem weg te doen om wat anders te halen er voor in de plaats.

2 likes

Nou, daar heb ik dus ook last van :see_no_evil::rofl:

3 likes

Eigenlijk dus monsterlijk mooi om naar te kijken en weg is weg zeg ik altijd, spijt komt na de zonde. Of is het gewoon keuze stress, heb ik dus iedere dag. Teveel horloges en je wil ze allemaal polstijd geven. Nu heb ik geen monster, nou ja sommige vinden die Panerai ook een monster :wink: :rofl:

1 like

Hier ben ik al een tijd naar aan het kijken. Mooi simpel design, de perfecte wijzers, drilled lugs, … De prijs vs de specs is het enige dat mij doet twijfelen.

Zeer geslaagd model. Dat is de SUP881P1.
Online o.a in Vietnam te koop.

1 like

Hoi Sky, het horloge heeft mij, in positieve zin, meer dan verbaasd, dat ik het de 350,- meer dan waard vind. Zeker de mooie donkerblauwe dial is echt een plaatje. Ik draag hem graag.

1 like

Nee, zo vind ik het horloge ook niet mooi. Rare foto.
Als je nou eerst eens een foto van dit horloge maakt zoals we van jou gewend zijn.
En dan opnieuw beoordelen.

1 like

:rofl: Meestal haal ik hem even uit de box en bekijk hem even, met het kussentje er nog tussen en dan gaat ie na een paar seconden weer in de box. Op die manier vind ik er natuurlijk nooit inspiratie voor :see_no_evil:

1 like

12 likes

Dit blijft toch een lekker ding!

16 likes

10 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Ik zie net deze LE Turtle voorbij komen. Erg mooie uitvoering! Jammer dat hij zo moeilijk te koop is.

SRPH41

9 likes

16 likes

15 likes

Ik ga de 7548 niet verbouwen!!

De SBCM025 is binnen. Stond al op de wishlist sinds de introductie maar nooit van gekomen. Laatste jaren nam de jeuk weer toe.

Met een dikke dank aan @koekoek!!!

11 likes

Prettig horloge!

9 likes

Leuk! De enige op HF volgens mij :grin:

1 like

10 likes