Seiko Only VI

10 likes

17 likes

12 likes

De veerdiensten zijn er mee gestopt en zit nu officieel vast op een eiland :grin:
Net nog even op het strand geweest met windvlagen van 100km/u. Kon geen mooie foto maken van een horloge op het strand… die zou wegwaaien :sweat_smile:. Of ik had in ieder geval een sandblasted case teruggekregen. Dan maar een wristcheck.

17 likes

Lekker hoor even uitwaaien. Ik woon op steenworp afstand van het strand. Kom er echt nooit😅

ah, zat jij daar ook? Daar in het Noorden? Even voorbij DH? Ik was er vanochtend zo snel mogelijk weg. Ging toen nog soepel. Was de afgelopen dagen wel fantastisch daar (waar ik zat i.i.g.). En nu? Weer terug naar het inmiddels opnieuw verhuurde verblijf? Of op kosten van … een hotel? Benieuwd.

je moet er ook gewoon lekker rondlopen op dat strand. Geen stenen gooien natuurlijk!

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Blijft toch een icoon :sweat_smile:

18 likes

Thuis woon ik ook dichtbij het strand. Een steenworp is een tikkeltje overdreven, maar 5 minuten rijden naar het strand is het zeker wel. Daar kom ik ik echter ook nooit haha.

Ja, ik zit in de Sluftervallei vlakbij De Cocksdorp. Overdag ben ik nog naar Kaap Skil geweest en daarna uiteraard een visje gegeten bij Van der Star. Daarna even winkelen in Den Burg en even lekker uitwaaien op het strand. De boten gingen om 16:00 uur stoppen, maar tot 17:00 was het prima te doen. Nu gaat het er wel heftig aan toe en het hele huisje schud op en neer, maar ik vermaak me wel bij de open haard :grin:
Ik had het toevallig al gehuurd t/m maandag, dus ik hoefde niet te verkassen haha.

10 likes

Geniet er dan maar van. ik zat in De Koog, zo aan het bos en de duinen. Heerlijke week gehad, en volop tijd om de solars op te laden. Prachtig weer toch? Kan ik iedereen aanbevelen (nu wel, als ik weer weg ben, niet zo druk tenminste).

1 like

Inderdaad… er bestaat niet zoiets als slecht weer. Wel slechte kleding hahaha. Met de juiste kleren aan is het altijd genieten buiten. En inderdaad, Texel is nu heerlijk rustig. In De Koog was niet veel te doen haha. Denk dat de locals die rust ook heerlijk vinden haha.

2 likes

4 likes

Zimbe…:grin:

10 likes

9 likes

Horloge voor vandaag…SDGC029

15 likes

14 likes

12 likes

23 likes

21 likes

21 likes