Seiko Only VI

Rallyeband is ook heel geslaagd Sjaak.

1 like

9 likes

12 likes

Vandaag een “Klokgave” ! :grinning: SNJ015P1 opgehaald !
Ongedragen en nog helemaal in de stickers !!
Is al wat gedateerd maar zo leuk.

11 likes

De Zimbe…

15 likes

18 likes

9 likes

Ik blijf fan.

1 like

Vandaag een goede deal gevonden van een SNE569P1 >

Maar ik heb al een SNZF17 sea urchin >

waar ik al jaren verknocht aan ben… Ik probeer mijn collectie een beetje klein te houden en ik ben al aan het sparen voor een Longines conquest in zwart.

Zouden jullie in mijn positie die SNE kopen ? Het is natuurlijk wel een heel goed horloge met veel plus punten ( op de band na dan ) .

Ik heb jeuk aan mijn portemonnee voor een diver… heeft er iemand een alternatief voor rond de 400 eur ?

5 likes

Ik ook. Heb je heel netjes gedaan :ok_hand:
Nogmaals dank!

2 likes

Ik zou de sea urchin houden, maar ik heb dan ook een onzinnige emotionele band met het model.

1 like

Ik zou de urchin nooit weg doen :smiley:

Ik vind de solar veel mooier dan de urchin dus ik zou zeker voor die gaan.

Heeft wat mij betreft wat rustigere en meer tijdloze looks. Daarnaast vind ik een dagaanduiding op zo’n horloge totaal overbodig.

1 like

Ladies and gentlemen!; We got ‘em!
Mijn nieuwe NA: de SPB259J1 ook wel de ‘Prospex Alpinist Ginza (140jarige Jubileumeditie)’ genoemd…
Er zit echter 1 nadeel aan: het horloge is bij mij thuis en ik zit nog een hele tijd in het buitenland voor het werk.

Dus reallife foto’s zullen nog even moeten wachten helaas, maar ik ga ze niet vergeten, belooft.

Voor nu wat plaatjes van de website😅

13 likes

Ik heb hem bij mijn dealer vastgehouden maar ik vond hem zelf erg klein overkomen. Ze hadden er 2 … binnen een week verkocht ! Super mooie wijzer plaat en mooi idee er achter. Geniet er van ! ben benieuwd naar de foto’s !

1 like

Ik persoonlijk niet. Ik hou niet van solar. Ik zou zelf eerder voor een turtle gaan dan. Zijn er veel verschillende van dus vast ook een uitvoering en kleur die jou ook kan bekoren.

Wow gefeliciteerd, ben al tijden op zoek naar deze :face_with_monocle:

1 like

Ik heb 2 hele mooie alternatieven in het blauw staan voor je. Een Turtle Padi en een JDM mini turtle. Helemaal nieuw en binnen je budget.

De padi:

En de JDM mini turtle:

Wel lekkere zomer horloges.
Doe er je voordeel mee.

6 likes

Blijft geweldig.

11 likes

Gefeliciteerd :smile: prachtige aanwinst!

19 likes