Zeker, nu hou ik hem, wat het oplevert word ik niet rijk van en heel gemakkelijk zijn ze niet om aan te komen.
Destijds gingen er meerdere de deur uit voor een upgrade…was leuk maar ook dat was geen vaste toegevoegde waarde helaas.
Zeker, nu hou ik hem, wat het oplevert word ik niet rijk van en heel gemakkelijk zijn ze niet om aan te komen.
Destijds gingen er meerdere de deur uit voor een upgrade…was leuk maar ook dat was geen vaste toegevoegde waarde helaas.
Ik weet een juwelier waar die nog gewoon in de vitrine ligt hoor….
Nou dat zal dan 1 van de weinige zijn…
Loop regelmatig bij diverse juwelieren voorbij en deze nog nooit gezien.
Online zijn ze ook steeds moeilijker te verkrijgen.
Sla je slag zou ik zeggen
Heb hem in het verleden gehad…. Kreeg ik hem aan de straatstenen niet kwijt
Heb in plaats van de Sea Urchin nu de MM200 om de pols. Dus ik laat hem lekker liggen in die vitrine
Gaat helaas wel de collectie verlaten (zie TK). Het bekende te weinig polstijd en dan ben ik onrustig
Prachtige foto!!!
Kan er iemand mij vertellen waarom op veel Seiko horloges een mindere kwaliteit band zit?
Met zo’n vouw sluiting met gedrukt staal… Dan krijg ik niet echt het idee dat er een betere band omzit dan op een Seiko5… Mijn Tissot PRX band is echt een miljoen keer beter dan een band op een seiko voor de zelfde prijs ( rond 400 euro).
Moet ik dan altijd +80 euro neerleggen voor een mooie strapcode ? Of hoe doen jullie dat?
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de stock Seiko stalen banden. Dragen erg comfortabel.
Mijn enige klachten zijn dat soms gebruik wordt gemaakt van pin-and-collar bevestiging. Daar heb ik flink op moeten oefenen. Dat ligt wellicht aan mijn gebrek aan fijne motoriek.
En de afwezigheid van een fijnafstelling kan weleens leiden tot gepuzzel met de halve schakels om een goede pasvorm te krijgen.
SARB031 Anders krijg je er gratis lume bij.
Lekkere foto van een mooi horloge!
Die viel mij tegen. Lijkt ook geen taper op te zitten.
Ik heb de mijne vervangen met deze:
Ja ze dragen prima ! Dat is niet het probleem. Gisteren een kennis van me met een SKX die had een custom band erop en dat voelt dan meteen een heel stuk premium vergeleken met de originele band.