Seiko Only VI

Zit inmiddels aan m’n 2e espressootje. :coffee: Jij ook een mooie dag. 't wordt supermooi weer, in ieder geval! :sun_with_face:

1 like

Nu al aan de espresso? Dat is pittig! :grin:

1 like

Heerlijk! Waarschijnlijk m’n Italiaanse roots! :sunglasses: :it:

2 likes

Ik kan ze van harte aanbevelen… :wink:

11 likes

Ben wel even benieuwd. Heb er al vaak naar gekeken. Maar nog nooit om de pols gehad. Hoe draagt ie in vergelijking met bijvoorbeeld een Turtle, SKX en/of Monster?

Mijn eerste horloge vandaag terug om de pols.

14 likes

Geweldig mooie foto.

1 like

Dankje :blush:

Kruispostje

7 likes

@Royce die heeft er een paar, best wel wat bijzondere.

Edit. Ik zie zijn reactie…:grin:

2 likes

Even snel tussendoor: foto van ‘n Monster onder min of meer dezelfde hoek.

10 likes

Ik vind ze prettig dragen.
Hou wel van een stevig horloge.

1 like

@Royce Thanks!

Ja, ik op zich ook wel. Maar ik heb geen huge pols (plm. 17cm). Dus het moet wel kunnen… :thinking: :slightly_smiling_face:

O.k., uiteindelijk kon ik het niet meer verdragen en ben ik tussendoor even naar de plaatselijke Seiko AD gesneld! :grin: Daar hadden ze gelukkig een Sammy liggen en die heb ik dus even gepast.

And the verdict: ja, best groot. Maar zeker geen overhang ofzo. Kan 'm hebben, vind ik. Houd in gedachten dat een wrist shot altijd iets vertekent (lees: het horloge toont groter).

Dus… ik heb er een besteld. Niet deze, maar een -vind ik- heel coole/speciale versie en met een beetje mazzel is ie einde week al binnen! :partying_face:

Heren, bedankt voor het meedenken! :+1: Ik ga ongeduldig zitten wachten, hier! :laughing:

7 likes

Nieuw bandje op de Presage :fire:

20 likes

Ben benieuwd…:wink:

O.k., o.k., no need to twist my arm! :laughing:
Ik zal je niet langer in het duister laten tasten… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Incoming! (en ik ben helemaal blij! :champagne:)

11 likes

Yup

Cross post
O.k., hier ook nog even dan, omdat mijn Seiko posse dat verdient! Incoming! :smile:

12 likes

Lekker hoor…:+1:

1 like

13 likes