Kijk, dit bijvoorbeeld.
Ziet er toch geweldig uit? Vind ik wel, in ieder geval!

Jazeker! Meteen gekocht bij Rob van Monsterwatches. Kreeg eerst een band toegestuurd van een BFK, maar daarna netjes opgelost door Rob.
Haha, ja kan gebeuren! Maar goed dat 't weer netjes is opgelost!
Blijft mijn all time favorite. Ze dragen zo lekker. Ook een stuk platter dan bv een SKX waar iedereen zo weg van is.
Allebei eigenlijk essentieel onderdeel van een beetje horlogecollectie!
Ja klopt. Ik heb deze gehad en dit was de laatste foto die ik had genomen:
Naar dit:
Ik vind het een super leuk project en de SKX heeft in die paar maanden tijd meer iedere week wel een of twee dagen draagtijd. Dat had de Monster niet. Die heb ik in een jaar tijd hooguit twee weekjes bij elkaar gedragen.
Maar die foto van jouw met een eerste generatie Monster is echt prachtig. Dat maakt me weer hongerig
Nice! Leuke post met mooi beeld! Interessant genoeg voor een eigen topic!
Dankje maar veel lof gaat naar @ElderRuwy die me in het modding topic en via PB heel veel tips en vertrouwen had gegeven om dit project aan te gaan. In dat topic kun je de stappen een beetje volgen, mocht je dat interessant vinden.
Ga ik even checken.
Dat wordt geloof ik heel ver terugscrollen want het is een actief topic. Ik zal ook even zoeken haha.
Oh, o.k… Thx!
Heb ook zo een gehad, maar een eerste generatie monster voelt toch net anders aan. Iets zwaarder, massiever. Oog wat meer in verhouding denk ik.
Gevonden. Het begon op 26 januari.
[wqquote=“Batossai, post:4025, topic:348461”]
Heb ook zo een gehad, maar een eerste generatie monster voelt toch net anders aan. Iets zwaarder, massiever. Oog wat meer in verhouding denk ik.
[/quote]
Mee eens en een monster hoort gewoon een RVS bezel te hebben haha. Een andere kleur is mooi maar veranderd het hele uiterlijk.
Wat is jullie mening over de H801-6001?
Ik weet er vrij weinig van af. Mochten jullie hier meer van weten, dan hoor ik het graag… en ja het mag alles zijn zoals waarde, specs heeft iets speciaals enz enz. Uiteraard ook negatieve zaken mogen besproken worden
Heeft iemand de SPB267J1 al eens omgehad? Ben benieuwd hoe deze irl is.
Ik heb meerdere oranje Seiko’s zelfs. En ook meerdere in andere vrolijke kleuren. Dus dat wordt kiezen.
Haha ja ik begin er een beetje een liefde voor te ontwikkelen haha. Jouw Arnie is ook echt heel gaaf!