Seiko Only VI

Heeft er iemand ervaring of tips voor mooie tropic via Ali?
Wil er eens eentje proberen hoe dat is op een SKX.

Vergeet ali koop er een bij uncleseiko.com. ben je meteen van alles af.

3 likes

€ 3,77 43%OFF | 20mm 22mm Tropical Rubber Strap Soft Sport Silicone Wrist Band Men Waterproof Diving Replacement Watchband for Seiko SRP777J1

Uitstekend bandje, trekt geen stof aan, ruikt niet en is lekker flexibel!

1 like

Nu een weekje aan kunnen wennen, vind 'm alleen maar mooier worden :blush:

17 likes

7 likes

Want? Ze werden ook nog in 87 gemaakt toch?

Liep gisteren door het outlet in roermond en daar lag deze bij de seiko store, geen idee of het een goede deal is maar doe er je voordeel mee :man_shrugging:t4:

7 likes

Nee het laatste jaar van de turtle productie was 84 of 85.

Oh sunny day! :sun_with_face:

4 likes

Dat is wel een goede deal denk ik…:+1:

1 like

Leek mij ook wel maar ik weet niet waar ze normaal voor over de toonbank gaan maar dat zal wel geen 1250 zijn

2 likes

Niet alle 6309s zijn turtles. De latere versies hebben de “slim case”.

1 like

Is ook zo, ik zat te slapen ofzo​:woozy_face::woozy_face:

De latere versies hebben ook een iets andere wijzerplaat qua tekst onderaan en het suwa logo. Die van mij is uit 84.

11 likes

Heel nice. Mooi exemplaar! Romeinse dagschijf is altijd een plus😀

1 like

Dat was wel de richtprijs bij de dealer en juwelier.

1 like

1st gen. Monster. Blijft tijdloos vind ik

6 likes

Vandaag aangekomen, de nieuwe Hexad strap van Strapcode.com. Ze lieten hem zien met de Seiko Prospex Monster SRPD25 Blue Dial Dive Watch. Die heb ik ook en ik vond de originele band niet zo goed bij het horloge passen. Te gelikt met het uiterlijk van het horloge vergeleken. Dus meteen de Hexad besteld. Deze nieuwe past goed bij het stoere karakter van de Seiko, en de sluiting heeft een soort gleuven die mooi aansluiten bij de gleuven in de bezel en kast van de Seiko. De strap heeft een brushed finish wat dan weer heel goed gaat met het karakter van de bezel. Hier wat foto’s, ik heb de band er net aangezet en ben er blij mee, die gaat vandaag niet meer af:-)

11 likes

11 likes