Seiko Only VI

12 likes

Tik hem aan!

9 likes

11 likes

11 likes

7 likes

Toch wel lekker (die Seiko…)

7 likes

Heel zachtjes wel!

Nieuwe aanwinst. :grinning:

19 likes

Meltdown

4 likes

7 likes

12 likes

6 likes

Vandaag maar weer eens op de stalen band gezet. Wat een knaller is het toch.

14 likes

Goede middag HF, ik Monster mee vandaag. Maar wel met een andere band :wink:.

Lijkt wel een video game met al die monsters :sunglasses:

10 likes

7 likes

Prachtige band hoor👌🏼
Al ik persoonlijk de originele mooier vind passen aan de kast. Sluit beter aan. Maar deze band is gaver. Dat wel!

4 likes

@SaGi, Ik vond deze band op Strapcode.com. Ze lieten deze Monster zien met de strap die ik heb gekocht. Ik vond hem beter bij het karakter van het uurwerk passen. Dat hij niet op de kast aansluit ook. Voor mijn gevoel klopte de originele band niet helemaal met het uurwerk. Wel mooi, maar een beetje te gladjes. Zie foto’s van mijn strap, de sluiting heeft “groeven”, beetje vergelijkbaar zoals het uurwerk aan de bezel heeft. Het klopt mooi zo.
![Monster nwe strap

6 likes

@Martinos
Je hebt ook helemaal gelijk vind ik. Band is supergaaf en past ook veel beter bij de happy feet.
Enige vind ik de aansluiting aan de kast. Verder een hele dikke band. En de strapcode banden zijn gewoon netjes.
De Hexad band is ook afgebeeld bij dit horloge op hun site. Maar vind dat Seiko met de originele band een verbetering heeft gedaan.

7 likes

7 likes

Op hun site had ik het idee opgedaan :sunglasses:
Je ziet ook dat tussen de schakels ook weer een soort geultje zitten, net als bij de sluiting en past dus mooi bij het uurwerk met de geultjes aan de zijkant.

1 like