Seiko Only VI

Sarx033 dacht ik

De NA Seiko Recraft SNKP23

15 likes

Hoe sluiten de endlinks aan Erik?

1 like

Leuk, dat zijn er al twee op het HF.

10 likes

Door de concurrentie krijgt ie bijna geen draagtijd. :checkered_flag:

7 likes

Op het horloge strak!!!
Echter ben ik geen fan van mail endlinks. En de dikke Angus schakels zijn wel prominent aanwezig op een dergelijk subtiel horloge.
Ik ben gecharmeerd van hoe een Jubilee draagt en met name een Angus (ik heb ervaring met deze op een SKX). En deze draagt ook wel heel goed. Hiervoor droeg ik de SARB035 op een Uncle Seiko maar ik vind dat echt niet een fijne band. Deze voelt ook goedkoop aan.
De Uncle Seiko zal ik wel binnenkort in het blauwe gedeelte aanbieden.

2 likes

Ok, op de foto ziet het er lekker degelijk uit.

1 like

Degelijk is ie zeker. Alleen niet subtiel :wink:

1 like

Haha, je moet wat anders dan een standaard croco-leder bandje op een dress watch.

1 like

Zonde, ziet er namelijk erg goed uit.

Ik heb gewoon te veel horloges ( 40+ )
dus ze krijgen niet even veel aandacht en draagtijd. Probeer te downsizen maar door de horloge virus wil het niet echt lukken. :rofl: :timer_clock: :+1:
Moet echt meer
in het blauwe gedeelte zetten.

5 likes

Da’s herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Wat is de rede dat ik helemaal heen sharp edge GMT tegen kom op het forum?
Ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.

Plaatje van interwebs

11 likes

Groot en groen :wink:

2 likes

Is er ook in zwart, wit, blauw, bruin :wink:

2 likes

Goede vraag. Geen idee waarom er geen circuleren. De afwerking is heel mooi en goed gedaan, de specificaties zijn sterk.

Vind ze wel aan de prijs.

2 likes

Vraagje. Ik heb best smalle polsen en heb me desondanks een Turtle gekocht een tijdje terug. Ik draag 'm graag, maar hij ziet er best enorm uit rond m’n pols.
Daarom ben ik ook wat aan het rondkijken voor een kleinere variant. De mini turtle komt dan in beeld, maar ik weet niet of ik deze even mooi vindt, en of de proporties van de turtle case hier even goed in uitkomen. Blijft ook nog 42mm (wel kleiner dan 45mm natuurlijk).
Een andere optie zou zijn om naar een 38mm duiker van Seiko te kijken. Bvb de SKX013, of een ouder Quartz model - er werd er zo eentje recent aangeboden in het blauwe gedeelte maar ik was net te laat…

Iemand hier met kleine polsen die van grotere formaten (SKX007/9, turtle, …) naar kleiner gegaan is (SKX013 / ‘vintage’ SKX style duiker) en daar zijn mening over kwijt wil?

Paar keer omgehad en twijfel nog steeds :slight_smile:

Blauwe vind ik echt nice… qua grootte net ok denk… .

7 likes

Ik voel mij de koning te rijk :tada:

14 likes

Heb zelf deze om gehad, ook niet mega polsen…

Mega horloge om te zien, maar heeft iets te veel weg van de longines hydroconquest welke ik al heb.

10 likes