Seiko Only VI

Kun je in plaats van Seiko dan ook maar beter meteen Omega op de wijzerplaat zetten.

2 likes

als seiko fan vind ik dit niet erg, maar een omega fan zal dat niet dulden denk ik :slight_smile:

Onbegrijpelijk imho. Waarom zou je bij Seiko dames minder erg moeten vinden dan bij andere merken.

1 like

NA, een SVCS……

17 likes

11 likes

Incoming

17 likes

Als Seikofan denk ik eerder: koop dan een Omega…

En ja, ik heb zelf ook nog ergens een Soxa liggen, dus ik snap het allemaal wel, maar begin de laatste tijd toch steeds meer naar het Seiko-purisime te neigen. Heb al moeite met die Yacht-Master insert die de laatste tijd zo populair is bij mods.

Seiko heeft zelf zo veel prachtige dials gemaakt, ik heb nul behoefte aan een Seiko die een ander merk wil na doen.

1 like

Het is geen Seiko. Het heeft 0,0 met Seiko te maken dat horloge.

4 likes

Uiteraard. Laat ik mezelf herformuleren:
Seiko heeft zelf zo veel prachtige dials gemaakt, ik heb nul behoefte aan een gekluste/gemodde “Seiko” die een ander merk wil na doen.

2 likes

idd, hier mijn prachtige seiko diver:

17 likes

Blijft een topper , de black Ninja

11 likes

Je hoeft geen duizenden euro’s neer te tellen voor een snowflake plaat of seiko met textured dial. Dan kan ook voor <100 euro :innocent:

16 likes

Ik dacht deze in het blauwe gedeelte te plaatsen. De moed ontbrak om door te zetten. Een Tudor lonkt.

17 likes

Fatsoenlijke foto’s van de plaat :sunglasses:

19 likes

16 likes

Gisteren deze beauty ontvangen van een HF lid

16 likes

Heel erg mooi. Gefeliciteerd :confetti_ball:

1 like

Dag 2 met de NA

32 likes

9 likes