Seiko Only VI

15 likes

10 likes

wel heul veul krasjes… Iemand ervaring met het polijsten van hard lex? Ik heb een dremel en zo’n polywatch setje van grof en fijn. Gaat dat werken?

Je bent lekker bezig! Deze ook verkregen via het forum? Erg mooi deze Presage!
Hardlex is vrij lastig te polijsten. Je zou eens navraag kunnen doen wat het zou kosten om het glaasje te laten vervangen.

1 like

Nee polywatch is voor plexi glas. Dat gaat op hardlex niet werken. Zo’n domed glas is helaas een krassenvanger. Kan je vrees ik weinig aan doen.

1 like

Gewoon met commandant groene bus, werkt prima.:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

De SNE 569 met 38,5 mm en maar 11mm dik voor mijn pols de perfecte Seiko en dan ook nog met saffier.
Draagt echt beter dan de SPB die is wat topzwaar en bleef niet lekker op zijn plek zitten .

11 likes

hai @koekoek, geldt dat ook voor dit setje? Daar zit fijn én grof in.
https://www.amazon.nl/Polywatch-Diamond-Polish-krasverwijderaar-horlogekristallen/dp/B07FPCTMBZ/ref=sr_1_13?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=2WSS79XIXAHAI&keywords=polywatch+apple+watch+glas&qid=1637598415&sprefix=polywat%2Caps%2C170&sr=8-13

hij is heel mooi. Spectaculaire dial. Horloge van Marktplaats. De eigenaar ging op wereldreis, en durfde deze niet om zijn pols in Zuid-Amerika. Helaas dus heel wat krasjes. Maar de Mojito cocktail is en blijft betoverend. Dat wordt polijsten of spannend avontuur met safier plaatsen.

1 like

Gewoon met een P40 schuurpapiertje starten en langzaam door schuren tot je P100.000 hebt bereikt. Kost even tijd maar het resultaat zal er naar zijn…:rofl:

1 like

Mooi, maar de ‘gouden wijzers’ en de dial (en afwezigheid dive bezel) geven de SRPE45J1 toch wel een iets andere uitstraling. Iets meer, een … toverklokje (-:

1 like

Kan natuurlijk ook, maar echt met commandant en de dremel, werkt prima, echt diepe krassen haal ik er niet uit, kost teveel materiaal, dan gaat het horloge alleen maar achteruit.:sob:

Persoonlijk is een nieuw glaasje denk ik de beste oplossing…:slight_smile:

1 like

Ja maar dat is echt een heel ander horloge , ook prachtig hoor. Maar geen beater .

Bedankt. Kwam inderdaad later :grinning: Via FedEx. Enige betalingsoptie is creditcard​:interrobang:

Eindelijk! Anders was ik voor die nieuwe minimalistische Astron gegaan.

Die zand kleurige band die erbij zit, past ook goed hoor.

1 like

Die van mij is blauw:

11 likes

Wat een plaatje.

1 like

Ik dacht dat ze geel waren…:grin:

1 like