Seiko Only VII

Wel een beetje familie, toch?

16 likes

Dat is een heel mooi trio! Past goed bij elkaar!

1 like

21 likes

12 likes

ohw leuk, daar heb heb ik ook 1 van liggen :grin: limited edition staat erop, maar draag hem niet vaak genoeg :see_no_evil:
Staat wel leuk in de collectie :sunglasses:

7 likes

Even cross posten voor de likes :grin:

Ik vind het leuk dat de wijzerplaat wat gelaagdheid heeft doordat de opgelegde uren markers op een ander niveau geplaatst zijn dan de wijzerplaat (die dienst doet als zonnecel). Ik vraag me af of deze keuze een technische reden heeft, aangezien het bij het nieuwe model (SNE589) de markers wel direct op de wijzerplaat geplaatst zijn. Ik vind het in ieder geval wel iets toevoegen, het doet me een beetje aan de wijzerplaat van de SKA371 ‘BFK’ denken.

13 likes

nieuwe combi geprobeerd met m’n spb187. Rubber in plaats van staal.
Heerlijk!

17 likes

Was ik afgelopen jaar net een beetje richting de 40mm aan het gaan, vind ik deze ineens heel tof! :thinking: :upside_down_face:

20 likes

Lug to lug is vrij klein en daar gaat het uiteindelijk om. Mooi ding! :grin:

1 like

16 likes

Heel tof! welke band is dat?:slight_smile:

1 like

Nieuw op het horlogeforum. Hallo allemaal :wave:

Zaterdag, nog net in 2022 dit horloge gekocht. Erg blij mee.

23 likes

Welkom. Mooie Seiko. Geniet ervan.

2 likes

Staat 'm goed!

2 likes

Welkom en gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst.

2 likes

Seiko blijft sowieso vaak prima draagbaar bij ‘op papier’ flinke diameters.

43mm

46mm

43mm

44mm

Past allemaal prima om mijn 17cm pols… vind ik zelf :sweat_smile:

16 likes

Welkom kerel!
Goeie keus, het zijn prachtige horloges. De hele 5sports lijn is klasse. Mooie modellen en voor ieder wat wils. En betaalbaar ook niet onbelangrijk :wink:

19 likes

Welkom leuke seiko👌

1 like

Dank! Dat is deze: https://cnswatchbands.com/products/ribbed-strap-led-gray, kleurt perfect bij de 149.

Vandaag nieuw strapcode / miltat bandje op de seiko 5 sports gezet. Ziet er mooi uit.

10 likes