Seiko Only VII

Na de SNK805K2, vervolgens de SNZG15K1 vandaag de SRPG29K1:

15 likes

14 likes

12 likes

Mijn eerste Seiko, een SNKP21J1. Natuurlijk vooral gekocht vanwege de bijzondere numerals. Vanwege nieuwjaars sale slechts $ 144, ik kon het niet laten. Heb hem op een MN bandje gezet van Watch Steward, bevalt prima.

13 likes

Vandaag toevallig ontdekt Seiko SBPY165. Met saffier, soms lijkt het alsof er geen glaasje in zit. Een JDM voor 330€ plus importkosten. De staalband is wat minder.

4 likes

18 likes

Jammer van het woord Solar op de plaat. Absoluut wel een interessant horloge zeg :thinking:

1 like

14 likes

10 likes

Aparte NA net binnen, de SBBW067.

Met een vinnetje!
En heel mooi bijna amberkleurig oranje.

Ik heb de blauwe SBBW069 ook, zal zo even een familieshot maken.

11 likes

Leuk ding! Benieuwd naar de foto van beide!

1 like

Voordelig alternatief voor de zwart witte speedtimer. Wel aparte move… Wel een leukere uitvoering dan die gekke trein-geinspireerde dingen, da’s dit model volgens mij??

Tnxs! Ik had net een heel ingetogen struggle met pins en collars, maar ‘t is gelukt… :sweat_smile:

Hier beide exemplaren in wisselend licht:

15 likes

Er is een serie van, hiernaast oa ook nog zwart, grijs, wit en teal.

De stalen band is wel erg retro bling, maar de wijzerplaten spelen wel heel erg mooi met licht. Soort egale sunburst.

5 likes

Juist dat retro bling is cool. Niet voor alle daags maar zeker leuk voor de heb.

1 like

Ja, dit inderdaad! Wel af en toe dragen om de kinetic-accu een beetje opgeladen te houden, maar dat is geen straf. :slight_smile:

Deze verdient een uitgebreide introductie maar ik laat 'm stiekem vast ff zien. Grote blij :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

16 likes

Old skool sld 005

12 likes

Vanavond ff ervoor gaan zitten om de band op maat te maken :hugs:
Heb niet eerder een titanium horloge gedragen. De band lijkt wat ruim maar door het relatief lage gewicht weinig beweging op pols.

13 likes