Seiko Only VII

jack-nicholson-nonono

1 like

Poh, die band past er erg mooi bij!
Daar heb ik het goedekopere broertje van haha. Ook van Hirsch.

Hmmm zit me nu ineens te bedenken dat zo’n kleur ook heel mooi kan staan bij de cocktail time. Zeker als je dezelfde kleur schoenen en riem er bij draagt :joy:
Deze is helaas 22mm dus gaat niet passen… morgen maar weer eens kijken bij de juwelier :see_no_evil:

1 like

Dit ding blijft echt bang for buck!

15 likes

… staat erg lekker op de plaat zo :ok_hand:

Ik heb vandaag m’n SKX gepakt maar hij ligt me vooral aan te staren aangezien hij niet zo lekker combineert met werken op een laptop.

Sinds een poosje op een Miltat Jubilee, een verjaardagscadeau. Classic looks, keurige finish, draagt én oogt super. Heb de SKX nu een paar jaar, deze band blaast 'm weer nieuw leven in!

13 likes

Lekker man zo’n Skx.

12 likes

16 likes

Dat is niet erg! Het is een lekker plaatje om naar te kijken. Erg gave foto!

1 like

Welk type is dat?

22 likes

SNXS79J1

1 like

7 likes

Geinig.
Seiko x Nano-Universe ref SZQV020
Kan er niet heel veel over vinden of heb er niet zo’n zin in :upside_down_face:

11 likes


25 likes

17 likes


Nice, ik doe mee !!

15 likes

83 dagen om mijn pols alweer… Had ik al verteld dat dit mijn favoriet is?:smirk:

20 likes

Ik zit nu ook een beetje te kijken naar de King Seiko! Wat vind je er tot nu toe van?

Ik moet het in de tussentijd maar weer doen met de 143 :joy:

18 likes

Die limited 6L35 is fantastisch. Als ik 6R3x versie moest kiezen zou ik de turtle-shell limited kopen die nu gaat komen. Die is prachtig:

Op een leren bandje knallen en hatseflats: Een geweldige KS. De bracelet schijnt erg goed te zijn, maar ik ben een grotere leernicht.

23 likes

Deze is inderdaad ook erg gaaf! Persoonlijk zou ik de KS ook op leer dragen! De band is een leuke bonus, maar deze hoort toch echt op leer!

1 like

Ik zit trouwens zelf naar de gewone SPB281 te kijken. Die past wat meer in mijn budget :blush: Ik weet dat het uurwerk niet des King Seiko is, maar goed, ik moet het er mee doen haha…
En dan een mooie zwarte leren band er op :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

16 likes