Seiko Only VII

Lekker man zo’n Skx.

12 likes

16 likes

Dat is niet erg! Het is een lekker plaatje om naar te kijken. Erg gave foto!

1 like

Welk type is dat?

22 likes

SNXS79J1

1 like

7 likes

Geinig.
Seiko x Nano-Universe ref SZQV020
Kan er niet heel veel over vinden of heb er niet zo’n zin in :upside_down_face:

11 likes

25 likes

17 likes

Nice, ik doe mee !!

15 likes

83 dagen om mijn pols alweer… Had ik al verteld dat dit mijn favoriet is?:smirk:

20 likes

Ik zit nu ook een beetje te kijken naar de King Seiko! Wat vind je er tot nu toe van?

Ik moet het in de tussentijd maar weer doen met de 143 :joy:

18 likes

Die limited 6L35 is fantastisch. Als ik 6R3x versie moest kiezen zou ik de turtle-shell limited kopen die nu gaat komen. Die is prachtig:

Op een leren bandje knallen en hatseflats: Een geweldige KS. De bracelet schijnt erg goed te zijn, maar ik ben een grotere leernicht.

23 likes

Deze is inderdaad ook erg gaaf! Persoonlijk zou ik de KS ook op leer dragen! De band is een leuke bonus, maar deze hoort toch echt op leer!

1 like

Ik zit trouwens zelf naar de gewone SPB281 te kijken. Die past wat meer in mijn budget :blush: Ik weet dat het uurwerk niet des King Seiko is, maar goed, ik moet het er mee doen haha…
En dan een mooie zwarte leren band er op :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

16 likes

Voor de goede orde, dat zou een mooi koppeltje zijn met die SPB duiker van je. Twee van m’n favoriete vintage Seiko designs in moderne jasjes, ik hou er van.

1 like

Naast alle oude / vintage meuk, maar af en toe val ik ook voor een jonge :princess: schone :watch: :heart_eyes: en dat was geval afgelopen weekend :eyes: :heartbeat: toen ik deze Presage Style 60’s SSA449J1 :star_struck: zag.
Groeten Iwan :motorcycle:
https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SSA449J1.

13 likes

13 likes

15 likes