Seiko Only VII

Ik maak er ook vaak een potje van :stuck_out_tongue:

1 like

Dat gaat wel wisselen.
Die van mij liep ook keurig.
Nu loopt hij te langzaam.
Maar nog steeds binnen specs.

Gaat het wisselen door de “inloopperiode” bij een nieuw uurwerk of überhaupt door de tijd heen? Heb deze nl. lichtgebruikt van iemand overgenomen.

En enig idee toevallig waardoor de schommelingen komen? Ben benieuwd naar de ervaringen.

Ik denk door de tijd heen.
Zelf geen idee waar door dat komt.
De 6r35 staat niet bekend als het beste uurwerk.
Maar ik vind het geen probleem dat hij iets te snel of te langzaam loopt.

1 like

De reviews die ik lees zijn inderdaad vrij negatief. Bedankt voor het delen van je ervaring Ton.

1 like

Turtle op Watch Steward

20 likes

New arrival met zijn schattige 38mm.

27 likes

5 likes

Vandaag even omgedaan voor de safari-look, in combi met de zandkleurige polo. En ineens bedacht dat - hoe tof ie ook is - dit toch niet mijn kleur is…

14 likes

Tja, en dan…
In de verkoop ermee.

1 like

Nice! Gefeli! En ah, joh. Prima ervaring met de 6R, hier. Niks mis mee. Have a little faith! :pray: :grin: :+1:

1 like

8 likes

Thanks Ed, heb er veel plezier mee tot dusver! Afwerking is wat mij betreft bijzonder goed :blush:

1 like

15 likes

20 likes

Ik post hem hier ook nog even, als tegen geluid voor alle duikhorloges :smiley:

9 likes

Mooi tank model! Welke referentie heeft die?

Nieuw op horlogeforum ondanks dat ik t een tijd volg.
Vandaag vroeg opgestaan om 0900 in Roermond outlet te staan bij Seiko en voor een (voor mij) mooie prijs deze Seiko Astron opgepikt (actieprijs staat op de site bij late night shopping, kreeg 10% extra op dat tarief omdat ik me lid heb gemaakt)

Heel blij mee

(Deze week ook een Hamilton Jazzmaster Auto Chrono ontvangen, maar die gaat retour)

14 likes

SPQ011P1

1 like

Wat scheelt er aan de Jazzmaster?