Seiko Only VII

Bedankt…ga voor de volgende wel eens voor een ander merk :grinning:

5 likes

Krijgt weinig draagtijg, maar als het dan om de pols hangt…

10 likes

Morning!

16 likes

Ook goeiemorgen!

11 likes

Mooie en genuanceerde uitstraling. Wat is het model/jaartal?

11 likes

12 likes

Eentje die je hier niet vaak ziet. Het is geen mod. Het is de SRP221 :sunglasses::raised_hands:t2: (@dreski zag dat je in 2012 een topic over dit model had gemaakt. Was toen niet echt een geliefd model🤣)

8 likes

Ja klopt daar had ik ‘m ook gekocht. Vandaag binnengekregen :grin::raised_hands:t2:. €135 ex verzending. Super stevig model. Band voelt solide aan. Lume is fel zoals vrijwel alle duikmodellen van Seiko. Heeft alleen geen schroefkroon. Enige nadeel, verder een prima horloge :grin:

1 like

Ja de korting zit er al op. Er gaat niet nog eens 50% als dat is wat je bedoelt.

1 like

10 likes

11 likes

Het is een horloge uit 1988, de Day-Dater, caliber 5Y23. Het is inderdaad een mooi ingetogen design. Spreekt mij persoonlijk erg aan.

1 like

9 likes

Vandaag binnen gekomen, “dik” tevreden mee. Plannen voor een Jubilee of President bandje en een andere bezel.

De glazen achterkant (hoe heet dat precies?) is relatief dik naar mijn smaak. Ik begrijp dat je niet zomaar een horloge platter maakt, echter is het mogelijk een dunner plaatje te kopen?

8 likes

Xpost uit het SPB14X Only topic:

12 likes

Vanmorgen niet gedacht dat ik een horloge zou kopen vandaag, maar deze zat me zo aan te kijken dat ik hem maar meegenomen heb :rofl:

12 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Vandaag de skx031 om

De alpinist is vandaag naar Seiko terug. Wilde het eerst laten reguleren elders, maar horloge zit nog in garantie en de 6R35 is berucht.

In 4 posities gemeten via telefoon.
Opmerkelijk zijn de hockeysticks (halverwege meting gaat afwijking andere kant op).

Maar crown-up is toch wel helemaal bizar

5 likes