Seiko Only VII

Ik heb een sailcloth gehad van Barton ik vond m te stug, gewoon uitproberen.

Het is niet de meest betaalbare band, maar heb zelf ook meerdere bandjes geprobeerd en ben uiteindelijk uitgekomen op de waffle strap van Uncle Seiko. In het begin wat stroef, maar na een paar dagen gaat die al naar je pols vormen. En nog belangrijker… het trekt geen stof aan.

Voor 299,- mag je hem wel overnemen… dan krijg je er een gratis full set Turtle bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

27 likes

Ik heb al zo’n ellendig ding en wil er zeker geen 2 :rofl:

Mooie strap wel, satin of matte?

2 likes

Hahaha maar je hebt twee polsen :crazy_face:

ik heb geen idee welke finish het is. Ik kan bij Uncle Seiko in de UK alleen voor de short of long versie kiezen. Maar ik heb wel een SKX Curved waffle strap en heb daar voor de matte versie gekozen. Dit is dezelfde finish, dus het zal denk ik wel de matte zijn.

@scrubsaurusrex wat een lekkere plaatjes! :heart_eyes:

2 likes

Ik ga binnenkort even wat bandjes bestellen, in ieder geval een sailcloth of textile en die waffle om toch nog een poging te doen met rubber.

1 like

Succes! Ik kan in rubberen bandjes ook heel pietluttig zijn. De een is te stroef, de ander is een stofhapper. Bandje A heeft hot spots en bandje B plakt te veel… je herkent het vast wel haha. Daarom voor mij ben ik erg tevreden met Uncle Seiko.

1 like

Dawn Grey

13 likes


Op een strapcode miltat of een rubberband van Crafter Blue.

13 likes

Terug naar school dan…:wink:

1 like

Niet meer de nieuwste, maar wel strak op de markers :ok_hand: (toen was qc nog wel de hoogste prio? :smile:)
Zo is quartz een genot om naar te kijken. :star_struck:

12 likes

Is deze samurai met de blauwe of zwarte dial (domme vraag misschien)

10 likes

Prachtig donkerblauwe SRPF79K1!

De NA is vandaag bezorgd, heel blij mee.

21 likes

Gaaf, Sjaak! :star_struck:

1 like

Verse tonijn! Casio liefhebber: m’n eerste automaat is een Seiko geworden. :blush:

Het voelt vertrouwd: een beetje als vreemd gaan met je schoonzus o.i.d. :thinking: :grin:

15 likes

Cool ding!:+1:


Eindelijk aangekomen in m’n Airbnb, in Schotland! :black_flag:󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Op bezoek bij m’n hier studerende dochter :heart: Tijd voor 'n wijntje!:wine_glass:Cheers!

9 likes

Ik vind hem blauw

Check!