Seiko Only VII

Wat was ook alweer de vertaling van Seiko?
:face_with_monocle:

1 like

11 likes

image

12 likes

Zal best niet de eerste zijn, wat een gemier om de stalenband op een samurai te krijgen :zipper_mouth_face:

13 likes

Perfect weer om de wijzerplaat goed te bewonderen!

13 likes

12 likes

Nog ff wisselen met de NA … :slight_smile::+1:
Moest een beetje kleur komen in de collectie

15 likes

Dat is wel gelukt…:+1:

1 like

Thnx… aanbod van seiko is natuurlijk erg groot maar een leuke gele of oranje wijzerplaat mag wel weer eens voorbij komen :wink::+1:

1 like

Herkenbaar, maar wordt wel makkelijker!

1 like

:grimacing:
Eerst een hoop geklooi om de stalenband erop te krijgen (als je de band op de sluiting even in 2 splitst gaat het een stuk beter ben ik achter gekomen :wink: :+1:)
Daarna nog ff op lengte schakels verzetten zodat de sluiting mooi in het midden uitkomt …
Alles klaar …1/2 uur later op de bank … nee, ik zet toch de rubberband erop :joy::+1:

18 likes

Tja die zit ook wel heel lekker .
Het zijn ook wel heerlijke klatsers hoor :ok_hand:

1 like

Niet geheel correct. De kaart moet wel zijn ingevuld door een AD. Dus, bij een kaart die door een ‘dealer’ op de grijze markt is ingevuld, kan Seiko alsnog reparatiekosten bij de eigenaar van het horloge verhalen. Dat is in ieder geval bij een van mijn Seiko’s gebeurd.

2 likes

@El_penumbra heeft een goed punt. Zou het uurwerk schoon worden gemaakt en opnieuw goed gesmeerd worden, dan zou het toch kunnen zijn dat een 6R beter presteert en af te regelen is dan een 4R o.i.d.?!

zag deze net op marktplaats voorbij komen, zelf nu geen interesse :slight_smile: maar ziet er volledig uit en wordt een nette prijs gevraagd naar mijn idee

Your wish is my command :wink: Toevallig draag ik vandaag mijn Samurai:

(Helaas, niet de beste lichtomstandigheden voor de kleur.)

14 likes

Mooi :yum::+1:

Ik grijp er toch zeer regelmatig naar, naar deze. Ik vond hem vanaf aankoop wel erg mooi (zoals de fotos op het net me hadden voorgespiegeld) - maar er was niet dadelijk een klik. Maar “she’s growing on me”.
Ik ben er erg blij mee.

Past ook erg mooi om de pols met de lugs.

15 likes

Ah, ook een Plantronics C3200 :+1:

1 like