Mooie foto’s! Ik heb er ook nog een, met een leuk bol saffiertje. Heel fijn dragend en mooi horloge, vind ik.
Prachtige foto’s weer Julian.
Jep, iets anders gezien. Een beetje pijn gaat het wel doen, daarom zet ik hem nog niet in het blauwe. Maar als ik eerlijk kijk naar de draagtijd, dan heb ik hem ergens in oktober voor het laatst gedragen.
Yeah, I know what that`s like. Is ook het nadeel van meerdere horloges en af en toe wat nieuws, wat dan weer buitenproportioneel veel draagtijd krijgt. Maar als dat de maatstaf is, kan ik er ook nog wel 'n paar verkopen.
Hahaha dat valt gelukkig bij mij wel mee. Ik heb een collectie van momenteel 8 horloges, maar het zou inderdaad zeker niet verkeerd zijn om vroeg of laat eens naar een collectie van vier te gaan. Mocht ik dat echt willen, dan heb ik er momenteel twee die echt moeten blijven en de andere twee die ik er dan bij zou willen hebben zijn twee grails… maar helaas zitten die nog in een duurder segment waar ik me nog niet echt comfortabel voel haha.
Nu ik er over nadenk… een echte summer watch wil ik er ook nog…… zie, daar ga ik weer… verrekte hobby ook
Thanks! Het zijn oude foto’s, maar een sfeertje creëeren kan de verkoop bevorderen
Zeker weten! Dat heb ik zeker overwogen toen ik hem net had, maar besloot hem origineel te houden. Uiteindelijk heb ik de ideeën die ik had voor de Turtle mooi kunnen doorvoeren naar de SKX171 en die draag ik echt heel vaak
Het is een köthobby! Altijd kijken naar wat nieuws en nooit is het 'ns een keer klaar. Maar ja, het houdt je lekker bezig en je moet toch wat. Postzegels, treintjes en duiven doen het niet voor mij…
Maar, een 4-piece, dat lijkt mij ook wel wat! Zal wel nooit gaan lukken…
nee die hobby’s lijken me ook niet alles. Een andere hobby is wel bbq-en. Gelukkig heb ik niet verschillende barbecues in mijn tuin staan haha en weet ik die hobby nog enigszins onder controle te houden.
Maar qua horloges kan ik beter gewoon twee jaar afgesloten zijn van internet, verhuizen naar een hutje op de hei en eventueel herder worden en alleen maar schapen hoeden… ik denk dat ik dan de zoek- en koopdrang en dat jeukerige gevoel wel verlies
Ja, ik baal er ook wel 'ns van dat ik niet gewoon aan de coke of heroïne ben. Dan kun je nog naar rehab. Maar deze verslaving kom je niet zomaar vanaf. Nou ja, might as well enjoy it!
Hoeveel horloges heb je dan ?
Edit. Ik lees dat je er 8 hebt.
Modden is leuk voor jezelf, maar als je het wil verkopen, valt de belangstelling meestal tegen.
Mensen kopen liever origineel.
Begrijpelijk.
En wat Tonnie hier zegt is gewoon keihard waar.
Deze week veel mijn SRPE61 aan. Dat is de grijze sunburst dial met Nato strap versie. Die heeft een brushed ipv polished bezel van de SPRE51 die op een bracelet komt. Daardoor vind ik m een tikkie meer low key. Maar een bracelet is wel mooi dus een van Miltat gekocht. En ja, de dial alignment is matig maar daar kijk ik lekker overheen.
Grote stukken of stokjes sate?
mooi he
Absoluut grote stukken die low and slow moeten. Denk dat brisket, pulled pork en short ribs mijn favorieten zijn
Shortrib spareribs zijn mijn favorieten.
Binnenkort eens ribfingers van procureur maken.